הורמונים רבים לא עוזרים לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורמונים רבים לא עוזרים לי
    נילי
    24/09/2019

    שלום דר',
    אני בת 41 ללא מחזור כלל מגיל 37. התחלתי הורמונים לפני כשלוש שנים בגלל תסמינים קשים. בהתחלה נובופם שעזר מאוד עד שהפסיק להשפיע, לאחר מכן אקטיבל שהיה בסדר (לא יותר מזה) עד שהפסיק להשפיע ועכשיו פרוגילוטון כבר חודשיים אך הוא לא עושה לי טוב - נפיחות, כבדות, קימות מרובות בלילה (כנראה בגלל גלי חום מאוד חלשים אך הם מעירים) הזמן היחיד שבו אני מרגישה טוב זה כמה ימים לפני הדימום, בזמן הדימום ולאחריו ואז כשאני מתחילה מחדש עם הכדורים חוזרת להרגשה הלא טובה. אני לא יודעת מה יכול לעזור לי? למה הכדורים לא עוזרים לי? אין לי גם חשק מיני. האם טוסטסטרון בכמות מזערית תוכל לעזור? אודה לך אם תתייחס לכל מה שכתבתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורמונים לא מתאימים

    ד``ר איתן פאר
    30/09/2019

    פשוט לא התאימו לך את ההורמונים המתאימים לך ויש עוד רבים כאלו
    בודאי ובודאי שפרוגילוטון לא מתאים לך
    גשי לרופא גיל מעבר שיתאים לך טיפול מבין המגוון הרחב של הטיפוליםן ההורמונליים העומדים לרשותינו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו