לא ידוע לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא ידוע לי
    טליה
    28/11/2009

    ציפוי פנימי, נראה לי שאין. איך לבדוק את זה? הסיר נקנה בחנות כלים די יוקרתית ומתמחה, אבל הוא תוצרת סין והיה די זול, בהשוואה לסירי ברזל מאירופה, עלה רק 250 ש"ח. אולי זאת הבעייה? אני משתמשת בו בעיקר לאפיית לחם, לא ממש לבישול. יש לזה משמעות? תודה על כל העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא ידוע לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטליה, סיר ברזל

    שושי שטיינוביץ
    28/11/2009

    טליה היי,

    בעניין הסיר. קשה לי לחוות דיעה ללא ידיעה על סוג הציפוי.

    אם זה סיר ברזל בלבד: אפשר לשפשף אותו היטב עם ברזלית. לנגב היטב עם מגבת ואז למרוח שמן על כל הסיר וגם אותו לנגב עם מגבת נייר. כך ניתן להבטיח שלא יחליד ושהמתכת תשאר נקייה.

    יחד עם זה, אני חייבת לומר, שאם אין ציפוי יש אפשרות שהברזל יפריש חומרים לתוך האוכל. אני יודעת שהסינים מבשלים כך מזה דורות, ואני תמיד מתנחמת בבישולים המופלאים של אימי, שכולם היו בסירי אלומיניום (מבריקים ומצוחצחים). אז אם את רוצה להיות בטוחה, אז כדאי להוציא אותו משימוש, ואם את ממשיכה בקו השפיות, אז יש לך פתרון.

    לגבי ציפויים, יש לדעת על איזה ציפוי מדובר. אם זה טפלון, התברר לי שיש טפלונים לא איכותיים שמפרישים חומרים לתוך האוכל. אם זה ציפוי איכותי, נראה לי שאין מה לדאוג.

    מקווה שעזרתי,

    שושי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו