הרטבת לילה לסירוגין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרטבת לילה לסירוגין
    נעמי
    14/08/2011

    הבת שלי בת 5 וחצי. עד לפני כחודשיים לא הייתה מעוניינת כלל להוריד טיטול בלילה וקמה כל בוקר עם טיטול מלא. לפני חודשיים הורידה את הטיטול ביוזמה שלנו. מאז- ישנם לילות יבשים לגמרי וישנם "פספוסים". שמנו לב שאם מעירים אותה פעם אחת, כשעה אחרי שהלכה לישון, אז היא יבשה עד הבוקר. מרבית הפספוסים גם הם- כשעה-שעתיים אחרי ההליכה לישון ואחרי שמחליפים, היא בבוקר יבשה.
    עוד דבר- היא תמיד מתעוררת וקוראת לנו, מיד כשהיא מרטיבה. לרוב היא אפילו מרגישה ו"עוצרת" ואז רצה לשירותים ועושה עוד קצת פיפי. לפעמים אפילו מתעוררת שנייה לפני, כשהיא "אפופה", ומרטיבה כשהיא יושבת במיטה.

    השאלה- האם טיפול בפעמון יעיל בכלל במצב כזה? היא הרי ממילא מתעוררת מיד עם תחושת הפיפי או מיד אחרי ההרטבה.
    האם במצב הזה כדאי להתחיל טיפול או לחכות להטבה ספונטנית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבת לילה לסירוגין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבת לילה לסירוגין - תגובה

    ד''ר יונתן קושניר
    15/08/2011

    נעמי שלום,
    הזמזם מצפצף עם הטיפות הראשונות כך שהילדים קמים ומיד מפסיקים, בניגוד למה שאת מציינת לגבי ביתך. דבר נוסף את מעירה אותה והיא יבשה. אנו ממליצים בחום לא לעשות זאת כי זה מחבל בשינה וגם לא מקדם את הגמילה. בנוסף ברגע שתפסיקו עם זה סביר מאוד שהתדירות תעלה באופן מאוד משמעותי - דבר שיכול לתסכל אותה מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו