נגמלה והתחילה להרטיב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נגמלה והתחילה להרטיב
    נירה
    14/11/2012

    בתנו בת ארבע וחצי, נגמלה קרוב לגיל שלוש לגמרי. לילה ויום. אחרי תקופה של בערך כחצי שנה היא התחילה להרטיב בלילות (לפעמים עם פספוסים קלים ביום) ומאז כמעט ואין לילה יבש. כמעט כל לילה היא מרטיבה בממוצע שלוש פעמים בלילה. ההרגשה מאד לא נעימה לה. גם פיזית וגם נפשית. היא גדולה ובוגרת ומבינה שזה 'לא לעניין'. חשוב לציין שהיא רגילה להירדם עם בקבוק. אומנם אנחנו משתדלים לא למלא אותו עד למעלה אלא רק עד למחציתו ובכל זאת אני רואה לנכון לציין זאת.
    שאלותיי:
    1. מהם הגורמים האפשריים לתופעה זו? (והאם לדעתכם לבקבוק יש קשר לעניין?)
    2. מאיזה גיל מתחילים לטפל בהרטבת לילה ומהי דרך הטיפול המומלצת? האם כדאי לנו להמתין או להתחיל בטיפול כבר עכשיו? (פרט נוסף לעדכון: רופא הילדים הביא לנו בדיקות לעשות והן יצאו טובות.)

    מאחר ואנחנו מיואשים וחסרי אונים, נשמח לתגובתכם. תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נגמלה והתחילה להרטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נגמלה והתחילה להרטיב - תגובה

    ד``ר ברוך קושניר
    14/11/2012

    מדובר בתופעה מוכרת הנקראת הרטבה משנית. ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם הרטבה במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו