הרטבת לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרטבת לילה
    ש.
    18/07/2008

    ילדתי בת 3 וחצי גמולה ביום מזה שנה, בלילה התחלנו גמילה לפני כ-ארבעה חודשים (וזאת מאחר שכעסה עלינו ששמנו לה טיטול לאחר שנרדמה) בתחילה היו לה מס' לילות יבשים, אך לצערי זה עבר מהר מידי וכעת כל לילה מרטיבה לפעמים גם פעמיים בלילה, ניסנו לקחת אותה לשירותים תוך כדי שינה אך היא מסרבת ובוכה,אני מתלבטת כעת אם להחזיר את הטיטול או לא, ואו מה לעשות די מיואשים, ברצוני לציין כי לפני 3 חודשים נולדו לנו תאומים, למרות שלדעתי הדבר אינו משפיע עליה היות והתנהגותה לא השתנתה כלל,וכן מקבלת המון צומת לב!! תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לילדה המרטיבה בגיל 3.5

    ד''ר יונתן קושניר
    18/07/2008

    שלום,
    רוב הילדים נגמלים עד אזור גיל 3 אך יש אחוז מסויים שממשיך להרטיב כשבגיל 5 20% עדיין מרטיבים בלילה.
    לפנייך עומדות שתי אפשרויות כרגע:
    1. הראשונה היא לחכות עוד ובינתיים להחזיר לה את הטיטול.
    2. לפנות למרפאת הרטבה ולטפל כבר עכשיו. מנסיונונו ניתן לטפל בהרטבה כבר בגיל זה (בהצלחה) אם הילדה יכולה לשתף פעולה עם הטיפול.

    יונתן קושניר
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו