לא מרזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מרזה
    גלית
    23/07/2007

    היי, בוקר טוב
    אני בת 25
    אני כל החיים בדיאטות, כל תקופה קצרה
    מתחילה ומפסיקה
    פעם הייתי יורדת יחסית יפה
    היום, גם כשאני עושה דיאטה מאוזנת של 1100 קלוריות
    עם מעט שומן וספורט
    אני מורידה מאוד לאט

    אז מעכשיו זה יהיה ככה? אני תמיד הוריד לאט?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מרזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם תמשיכי אז כן

    מיה בן אפרים
    23/07/2007

    קודם כל תפסיקי לשחק משחקים ואל תתעסקי עם גופך
    הוא אינו בנוי לעבוד עם 1100 קלוריות בלבד ביום, הגוף דורש יותר ואת רק מעכבת את הקצב המטאבולי שלו ובעוד 10 שנים תצטערי על כל רגע ועל כל דיאטה שאי פעם עשית
    הגוף דורש אנרגיה לעבודה, לעבודת כליות, כבד, לב ונשימה.
    1200 קלוריות יומיות הן המינימום ואסור לרדת מתחת למינימום הזה בכל שלב בחיים, גם נשים גם גברים
    הפחד שלך מלאכול ולהשמין גורם לגוף לקרוא אנטי- והוא מתגונן. בנוסף, הוא פעיל ויש לו צורך באנרגיה מינימלית לתזוזה- את לא מספקת לו את זה ושוב, הוא בוגד ומתגונן בפנייך
    מן הסתם את לא מספקת לו את הכמות והאיכות הנדרשת לו וככל שתמשיכי לספור קלוריות ולא לעבוד מתוך הבנה הוא יתעקש, וכן, ירד לאט עד שיעצר לגמרי ויתחיל לעלות ללא סיבה מובנת לך.
    לי זה מובן, הוא אינו שורף שומן עכשיו רק שריר ויגרום לך לאבד טונוס שריר בקרוב...
    הלוואי ותתאפסי ותביני שהסיבה ממול עינייך ואת בוחרת להתעלם..
    קומי עורי יפתי ועשי איזון בתזונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו