הודה לתשובה מהירה - בהיסטריה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הודה לתשובה מהירה - בהיסטריה
    יוליה
    19/03/2012

    היי!בני בן 3 וחצי .לפני כשבועיים במקרה גילינו שהבלוטחת לימפה שלו מאחורי האוזניים מוגדלות ובאותו יום פנינו לרופא. הרופאה אמרה שלפי דעתה אין שום דבר חריג ויש רק לעקוב אחרי זה בדיקה גופנית תקינה.היום ביצענו ספירת דם לילד (לפני כחודש היה חולה אז אמרו לנו לעשות בדיקה כשירגיש טוב יותר)וכבר בערב מתקשרת הרופאה ובקול לחוץ אומרת שיש לו אנמיה הברזל שלו 7.... והיא רוצה דחוף לראות אותו ולשלוח לבדיקות נוספות.הילד אוכל, מתנהג רגיל מאוד עירני וחייכן אין סימני חולשה כלשהי. אני בחודש 4 להיריון ונורא דואגת לילד.יש לי כל מיני מחשבות,,,,,,מה זה יכול להיות ואילו בדיקות יש לבצע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודה לתשובה מהירה - בהיסטריה - תגובה

    ד``ר דרור לוין
    20/03/2012

    יוליה שלום!
    משאלתך אני מבין שני נתונים עיקריים: א. הגדלת בלוטות למפה (לפי הרופא המטפל ללא ממצא מדאיג) ב.חסר ברזל
    ראשית אין קשר בין הממצאים הללו והם אינם מרמ\ים לאיזו שהיא בעיה סמויה כבדה/רצינית
    הכדי לסייע יותר במקרה זה אני ממליץ לשלוח את הבדיקות ממש וכך יהיה קל יותר להביון את חומרה חסר הברזל ובכלל
    רפואה שלמה
    ד"ר דרור לוין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו