אמא לחוצה מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא לחוצה מאוד
    אירית
    09/04/2012

    שלום רב,
    בימים האחרונים ילד מידי פעם מתלונן על כאבים באזור הברכיים.
    בעיקר זה קורה בזמן הליכה או רכיבה על האופניים.
    הכאב לא קבוע ולא מפריע לתפקוד. הוא משתולל, רץ, קופץ.
    היינו אצל רופאת ילדים, היא בדקה ואמרה שלא רואה כלום. לחכות כמה ימים ואם לא יעבור, לעשות בדיקת דם.
    קראתי כל כך הרבה כתבות מפחידות באינטרנט, על גידולים שגורמים לכאבים ברגליים. הפסקתי לישון.
    ילד בן 4, אין נפיחות, אדמומיות, אין חום.
    בלילה יושן טוב, לא מתלונן.
    בבקשה, תגידו לי מה זה יכול להיות?
    מה צריך לעשות? איזה בדיקות?
    אני כל כך מפחדת!!!
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא לחוצה מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא לחוצה מאוד - תגובה

    ד''ר גל גולדשטיין
    09/04/2012

    שלום לאמא
    קשה למצוא באינטרנט כתבות על ילדים שכואבות להם הרגליים ולמעשה הם בריאים. זה פחות מעניין. יש המון ילדים בגיל הזה שכואבות להם הברכיים ומדובר בכאבי גדילה או סיבות לא מדאיגות אחרות. רוב הסיכויים שהרופאה שלכם צודקת.
    מעקב, בדיקות דם בהמשך, ולא לדאוג.
    גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו