רטינובלסטומה בילדות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רטינובלסטומה בילדות
    קובי
    08/06/2013

    בגיל 4 גילו לי גידול בעין אחת עברתי עקירה וטיפול כימי כמה חודשים והבראתי.העין השניה שלי היתה תמיד בריאה.אני היום בן 22 כל השנים אני בריא בלי כל בעיות בכלל,יש לי תותבת בעין החסרה.אין לנו סיפור מישפחתי של המחלה אבל לא יודע מקריאה באינטרנט אם המחלה שלי תורשתית או לא..למרות שהרופא שטיפל בי לפני שנים קרא לה ספורדית.אני במעקב כל שנה ועושה בדיקות בעין הבריאה וגם לפני שנתיים עשיתי MRI והיה תקין..בכל זאת כל פעם שאני הולך לביקורת אני בחרדה עצואמה שגלו משהו או שהגידול יחזור וזה הורס לי את החיים רק מהפחד הזה..השאלה שלי אם באמת אני צריך לפחד כל כך שזה יחזור או שאתה יכול להרגיע אותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רטינובלסטומה בילדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רטינובלסטומה בילדות

    קובי
    08/06/2013

    תודה רבה על המענה המהיר..אני מבין כעת שאני יכול להיות רגוע לגבי העין שלי כי קראתי שבמחלה ספורדית בדרך כלל נפגעת רק עין אחת,,מה שמדאיג אותי שקראתי שיש סיכוי לעוד צרות בעתיד אם זה תורשתי..ואת זה אפשר לדעת רק בבדיקה גנטית..שלא נראה לי שאני הולך לעשות..בקיצור נראה לי שכל החיים אני ימשיך לפחד ואין מה לעשות.אני מודה לך מאד על ההתיחסות ועל העיצה..אין לי כל כך עם מי לדבר על זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו