נוירובלסטומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוירובלסטומה
    שלומית
    18/03/2014

    שלום
    יש לנו ילד בן שנתיים ושלושה חודשים.בגיל שנה וארבע חודשים התגלה גידול בעמוד השדרה.לאחר ניתוח התחילו טיפולי כימותרפיה(שילוב תרופות הנקרא cado(,הייתה החמרה בגידול ונירולוגית והתחילו הקרנות בנוסף לטיפולים.לאחר תקופה הייתה נסיגה ועכשיו הגידול גדל שוב.הומלץ לנו להתחיל טיפול cado בשילוב עם תרופת אדומיצין במינון נמוך והוסבר לנו שהיא תרופה שיכולה לפגוע בתפקוד הלב.
    האם למרות זאת את ממליץ את הטיפול הזה?
    האם יש המלצה על טיפול אחר?
    האם יש אונקולוג בכיר נוסף שאיתו אפשר להתייעץ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירובלסטומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירובלסטומה - תגובה

    ד''ר גל גולדשטיין
    23/03/2014

    שלומית שלום
    טיפול בנוירובלסטומה יכלול כמעט תמיד כמותרפיה מסוגים שונים.
    אדריאמיצין תהיה כחולה בפרוטוקול ברוב המקרים. כך שבהחלט יש מקום לקחת את הסיכון בתרופה , שקרויה גם דוקסורוביצין.
    בכל אחת מהמחלקות האונקולוגיות לילדים בארץ יש רופאים המתמחים בגידול הזה.
    לא אציין שמות כדי לא לפגוע במי מעמיתיי שוודאי אשכח את שמו.
    אני מאחל לבנך רפואה שלמה.

    גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו