האם קיים סיכוי לnait? או טרומבוציטופניה אימונית?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם קיים סיכוי לnait? או טרומבוציטופניה אימונית?
    שרה חני
    16/01/2021

    שלום פרופסור יקר,
    יש לי היסטוריה עם 2 הלידות שלי ואשמח לעזרתך ולעצתך המקצועית
    בהריוני הראשון היה לי רעלת הריון שלא קיבלה התייחסות -פספוס של הרופא,
    הגעתי ללידה בשבוע 38 הילד נולד קטן מאוד, שלייה קטנה מאוד, וחבל טבור שהיה כרוך 5 פעמים סביב הצוואר של הילד.
    הילד היה עם 80 אלף טסיות דם כאשר במקביל לי הייתה נפילה קלה של הטסיות דם לאחר הלידה ולחץ דם גבוה וכו.. שהתאזן כמה ימים לאחר מכן.
    בלידה השניה בשבוע 35+6 העליתי חום למשך מס ימים , והחליטו לילד אותי מסתבר שנדבקתי בוירוס בשם "אנטרו וירוס"
    הילדה נולדה עם 219 אלף טסיות דם, ביום החמישי לחיה נצפתה חיוורת ובבדיקות דם עלה שהיא עם 9000 טסיות דם ושהיא לקתה בזיהום חריף של "אנטרו וירוס"
    נתנו לה בסהכ 4 מנות דם, במנה הראשונה נתנו לה גם מנה נגד הנוגדנים של האמא לאחר שהטסיות המשיכו לעלות וליפול לאור האנטרו וירוס המשיכו לתת לה עוד 3 מנות .
    הייתה מאושפזת שבועיים כאשר במהלכם החלימה מהאנטרו וירוס והטסיות דם עלו לאחר שמוח העצם התאושש .

    השאלה שלי היא כזו ,
    אני כעת בהריוני השלישי ברוך השם
    האם ישנו צורך לבדוק פה ולשלול תסמונת שנקראית nait?
    או שהנפילת טסיות העיקשת הייתה קשורה לוירוס שבו נדבקה הבת שלי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • nait

    ד``ר דרור לוין
    16/01/2021

    שלום
    כמובן שאני לא יכול לתת יעוץ שלם בצורה כזו
    כעקרון כאשר יש סיפור ברורות למחלה של הילד ולירידה בטסיות כמו במקרה של האנטרו וירוס הרי צריך להתיחס לזה
    לידה קלה
    הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז יש צורך לשלול nait?

    שרה חני
    16/01/2021

    כלומר יש צורך לשלול nait?
    אני כרגע בהריון שלישי כבר בשבוע 16 אוטוטו בע"ה
    כשהתייעצתי עם המטולוג הוא קישר את הטרומבוציטופניה הראשונה לרעלת
    ואת הטרומבוציטופניה השניה לאנטרו וירוס .
    פשוט אני לא רוצה לפספס משהו חס ושלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו