מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספירת דםשני30/06/2008
שלום, אנא חוות דעתך לתוצאות ספירת דם של בת שנה וחודשיים. האם תוצאת ה-WBC לא קצת גבוהה ותוצאת ה-%NEUT לא קצת נמוכה? האם הסקלות מתאימות לגיל זה? אם לא,מה הטווח הנורמלי לתינוקת בגיל זה? תודה. 12- 4.4 K/ul 13.2 WBC 5.3- 3.7 M/ul 4.51 RBC 13.5- 10.5 g/dl 11.8 HB 39- 33 % 34.4 HCT 86- 70 fL 76.3 MCV 31- 23 pg 26.2 MCH 36- 30 g/dl 34.3 MCHC 16- 11 % 12.9 RDW 450- 100 K/ul 401 PLT 15- 7 fL 8.3 MPV 50- 30 % 23.4 NEUT% 70- 50 % 63 LYM% 12- 2 % 7.3 MONO% 7- 0 % 6.8 EOS % 2- 0 % 0.0 BASO %
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם
שני30/06/2008WBC - 13.2 %neut - 23.4
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספירה
ד''ר מוטי חיימי01/07/2008בסה"כ הספירה תקינה.
התאים הלבנים טיפ טיפה מוגברים , עם ריבוי יחסי של לימפוציטים ומיעוט של נויטרפילים (אולי מחלה ויראלית לאחרונה).
שאר המרכיבים תקינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שני01/07/2008שלום, לא הייתה מחלה לאחרונה (אולי כזו שלא הבחנו בה,היתכן?) האם טווח התקין של WBC אצל תינוקות לא גבוה יותר והטווח שמוצג הוא למבוגרים? כמו כן,האם המדדים שמעידים על אנמיה תקינים ואין צורך בהמשך נתינת ברזל אותו הפסקנו בגיל שנה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי לשאול
שני01/07/2008אי מבינה שאחוז המרכיבים של ה-WBC פחות משמעותי אלא ערכם הכמותי אבסולוטי. לפי חישוב יוצא שערך ה-NEUT האבסולוטי הינו 3~. מדד זה אמור להיות תקין,לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ד''ר מוטי חיימי03/07/2008אכן מספר הWBC בתינוקות מעט יותר גבוה, כך שאת לא צריכה להייחס לכך, במידה ולא היתה מחלה לאחרונה.
כך גם לגבי החלוקה הפנימית של התאים- למרות החריגה באחוזים, המספר האבסולוטי תקין.
ובכלל- ערכים אלה משתנים אפילו מספר פעמים ביום, כך שאנחנו מדברים על ערכים שאולי כבר לא רלבנטיים.
לגבי ההמוגלובין- הוא תקין. אין צורך בהמשך ברזל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובות המפורטות
שני03/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)