מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמא מודאגתhul16/02/2009
שלום רב אנו תושבי חו"ל ויש לי כמה שאלות נורא דחופות. לילד בן 14 יש חום שבועים הולך וחוזר עולה עד 38 לפני כן היו כאבים בעורף, עכשיו סחרחורות וחולשה.. בבדיקות יצא שההמוגלובין גבוה (21,5) המוטוקריט גם (60.3) טסיות plt נמוך (137) כדוריות אדומות (rbc) 7.20 דוקטור, האם זה יכול להיות פשוט וירוס או משהו חול, או התיבבשות? או שבד"כ זה מעיד על משהו נורא חמור? אבקשך לענות כמה שיותר בהרחבה, אנו שוקלים להגיע בדחיפות ארצה.. אילו תרחישים יכולים להיות? ניטרופילים בנוסף מעט גבוהים מהנורמה- 72.6 ומונוציטים נמוכים- 1.3
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד בן 14 עם ספירה לא תקינה
פרופ' עמוס תורן16/02/2009שלום גבירתי
חסרים מספר פרטים חשובים: מספר הכדוריות הלבנות, האם בוצע משטח דם שנראה עי המטולוג או טכנאי בעל נסיון? מה הממצאים בבדיקה הגופנית? גודל הטחול, הכבד בלוטות הלמפה?צילום חזה ואולטרסאונד בטן? הסיפור של חם שבועיים סחרחורות חולשה, הספירה הלא תקינה, הם קצת יותר מידי בשביל "וירוס" אם כי זה עוד יתכן. ההמוגלובין הגבוה אם אמנם נכון יכול להיות משני לרמת אריטרופויטין גבוהה (שמקורו אולי גידול בבטן ראות או מח, מחלת ראות לא גידולית), או לפתולוגיה במח העצם (מחלה מילופרוליפרטיבית). אינני יודע אם ליעץ לך לבוא לארץ או לא, תלוי איפה אתם נמצאים, אך אין ספק שיש צורך בצוות רפואי טוב ומיומן כולל המטולוג.
אשמח לעזור אם יהיו עוד נתונים
עמוס תורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
hul16/02/2009תודה דר זאת אומרת שחייבת להיות סיבה נורא רצינית לעניין? זה לא עניין שיכול לעבור מעצמו? והאם יש קשר לחוסר g6pd ? האם אלו יכולים להיות סימנים להמוליזה? הרופאה בהתחלה חשבה שו אנגינה כי יש מוגלה בגרון אך משטח יצא שלילי (משטח רק לחיידק אחד, הכי נפוץ, לא זכור לי שמו). שום דבר מיוחד מעבר היא לא אמרה. אנחנו נמצאים במוסקבה, ויש לנו נסיון מספיק רע עם הרפואה כאן. כדוריות לבנות- 6.3 זאת אומרת בנורמה. mcv 84 mch 30 לימפוציטים 26.1 כאמור, מוניציטים נמוכים- 1.3 וניטרופילים 72.6. מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם זה יכול להיות חיידק? חום לא היה שבועיים. הוא היה לפני שבועיים, נמשך יומים ועבר. כרגע חזר וגם rdw 11.2
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד בן 14
עמוס תורן16/02/2009זה לא המוליזה ולא קשור בG6PD להפך זה מצב של "יתר דם" ולא "חסר דם" או "הרס דם". שוב, יש צורך לבדוק אם קיים מצב של הפרשת יתר של אריטרופויטן (ההורמון האחראי על יצור דם) ומה מקור יצור זה, וכן אם יש מחלה המטולוגית ראשונית(משטח דם, בדיקת מח עצם לפי הצורך וכו). באופן כללי יש במוסקבה מרכזים טובים. בארץ הכל יותר קל... עמוס תורן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
hul16/02/2009האם אתה יכול לומר איזה מרכז למשל הוא טוב? יש סיכוי למצוא רופאים מישראל? אני מצטערת אם השאלות כבר לא ממש קשורות לעניין,פשוט זה נורא מדאיג אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
hul16/02/2009האם אין סכנה לטוס במצב כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסכנת טיסה
עמוס תורן19/02/2009זה מצב של קרישתיות יתר. אבל הטיסה קצרה יחסית. ממליץ שיקום כל שעה ויסתובב קצת. עמוס תורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב שלום-בדיקות חוזרות
hul19/02/2009חזרנו אתמול על הבדיקות ואלו הם הממצאים: המוטוקריט 44.1 המוגלובין 14.7 אריטרוציטים 5.21 טרימבוציטים 329 אריטרופואצין תקין 7 ויטמין בי 12 912 פריטין 104 חומצה פולית 8 הכל נראה בנורמה.. האם זה אומר שהבדיקות הראשונות יכולות להיות שגויות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיפור בבדיקות
עמוס תורן22/02/2009בהחלט יתכן שזו הייתה טעות. אם הילד מרגיש טוב אני מציע לשכוח מהעניין. עמוס תורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
(1).jpg)