מסכימה לפיטורין אחרי לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מסכימה לפיטורין אחרי לידה
    בתיה
    04/07/2011

    אני עובדת במקום עבודה כשנתיים. מראש סיכמתי עם המעסיק שלי על תקופת עבודה זו. עכשיו אני אחרי לידה, ורוצה להפסיק לעבוד ומסכימה בחפץ לב לכך שהמעביד שלי יפטר אותי. מצד שני אני רוצה מכתב פיטורין ללשכת התעסוקה על מנת לחתום על אבטלה והמעסיק מפחד לתת לי מכתב שמא בעתיד אתבע אותו על הפיטורין.
    ברצוני לשאול, אם יהיה כתוב במכתב שהסכמתי לפיטורין, ואני מודעת לכך שבעיקרון אסור למעביד לפטרני ובכ"ז הסכמתי וכו' האם הפיטורין עדין לא יהיו חוקיים?

    תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה לפיטורין אחרי לידה - תגובה

    עו``ד אורנה שמריהו
    04/07/2011

    חל על מעסיקך האיסור ליתן מכתב פיטורים לאחר הלידה, אלא רק לאחר תקופת העבודה המוגנת - קרי 60 ימים.

    גם אם המעסיק יפעל בניגוד לחוק ויתן בידך מכתב פיטורים, לא תהיי זכאית לקבלת דמי אבטלה לאור הגבלת הפיטורים בחוק.

    לכן, פיטורים גם אם בהסכמה, לא יהיו תקפים וכפועל יוצא, לא תהיי זכאית לקבלת דמי אבטלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו