פיטורים אחרי ל"ד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיטורים אחרי ל"ד
    מיטל
    04/09/2011

    אני עובדת בחברה שלי כבר קרוב ל-3 שנים, לפני 4 חודשים החברה שלי נרכשה ע"י חברה גדולה יותר ורוב העובדים פוטרו וגויסו מחדש ע"י החברה החדשה, אותי לא פיטרו בזמנו כי הייתי בהריון ועכשיו אני צריכה לחזור לעבודה, לפי הרבה דיבורים שיש בין האנשים כנראה מתכננים לפטר אותי אחרי שאני חוזרת כי יש לחברה החדשה כבר 2 עובדות שעושות את התפקיד שלי ובעיקרון לא צריך אותי בתפקיד, רציתי לדעת האם הם יכולים לפטר אותי חודשיים אחרי שאני חוזרת לעבודה ולא לגייס אותי מחדש לחברה החדשה? האם הם יכולים להגיד לי לבוא לחודשיים לעבוד (כי הייתי מעדיפה להישאר בבית ולא לשים את הילדה בפעוטון לשבועיים)..
    מה אני יכולה לעשות במצב כזה שאני יודעת שיפטרו אותי כשאחזור למרות שאני לא רוצה להמשיך לעבוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיטורים אחרי ל"ד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטורים אחרי ל"ד - תגובה

    עו``ד אורנה שמריהו
    04/09/2011

    מיטל שלום,

    על פי החוק, על מקום העבודה להחזרך ל - 60 ימים, כשלאחריהם, ניתן לפטרך, אך עליהם ליתן הצדק לפיטוריך ולערוך לך שימוע טרם הפיטורים.

    היה ולא תהא בידיהם סיבה מצדקת, הנך יכולה לתבוע על פיטורים שלא כדין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו