מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- העלאה בשכר בהריוןחן14/11/2012
שלום
אני עובדת במקום עבודתי מזה כשנתיים ו-4 חודשים
כרגע אני בהריון בשבוע 17(לא יודעים בעבודה על ההריון עדיין)
ושאלתי היא כזאת-
לפני 3 חודשים שבדיוק גילתי את ההריון, באה אליי המנהלת ואמרה לי שרוצים להעניק לי לימודים על חשבון החברה, ברור ששמחתי, אך גם נלחצתי כי בדיוק גילתי על ההריון, ולא חשבתי שאסתדר ושהם יאהבו את זה.
וכבר שהייתי אמורה לחתום איתם על חוזה ולהירשם ללימודים, המנהלת לקחה אותי לשיחה ,ושאלה שאלות אינטימיות לגמרי- מה התוכניות שלי לגבי הריונות עתידיים, ואם אני מתכננת הריון בחצי שנה הקרובה, כי במידה וכן- אז נדחה את נושא הלימודים עד אחרי שאחזור מחופשת לידה, ושזה בעייתי ללמוד את זה עם עוד תינוקת בבית, וזה תפקיד שקשה להיות אמא ל-2 ולהיות מנהלת חשבונות, ובלהה בלהה..ושאני אעדכן אותה מה הצפי להיכנס להריון (כשהיא שאלה אני כבר הייתי בהריון, אך לא רציתי לספר- לא עניינה עדיין) שאלות מגעילות.ולכן כרגע עוד לא החזרתי לה תשובה, והיא גם ככה לא תרשום אותי ללימודים עדיין
ולכן אמרתי כול עוד אני לא נרשמת ללימודים, אבקש העלאה, כי קיבלתי מלמעלה משנה העלאה.השאלה איך זה עובד לגבי העלאה בהריון? האם לבקש העלאה לפני שאספר לה שאני בהריון? כי היא לא תאשר במידה ותדע את זה, כי זה לא כלכלי להם. ובמידה ואבקש העלאה ולא אספר שאני בהריון, ועוד שבוע -שבועיים ידעו זאת, אז מה יהיה?
בבקשה עזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העלאה בשכר בהריון - תגובה
עו``ד ליאת שטיין15/11/2012שלום לך,
שאלותייך הינן טקטיות ברובן, וממילא לא מתאימות למענה כללי בפורום, אלא יש לבחון את הדברים לעומק - זאת ניתן לעשות בפגישת ייעוץ מסודרת.
מכל מקום, חשוב שתדעי כי מחובתך לספר על ההריון רק מחודש חמישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
חן15/11/2012שלום
אני בסך הכול שואלת- האם אני יכולה לבקש העלאה כעת , לפני שאספר על ההריון? כאמור אני בשבוע 17, בעוד שלושה שבועות גג אני חייבת לספר להם
אני מפחדת שיאשרו לי העלאה, ואז יגלו שאני בהריון, ויכעסו...
אז לכן- האם כדאי להגיד להם שאני בהריון ולבקש העלאה? מה שנראה לי שלא יאשרו עקב ההריון,נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
עו``ד ליאת שטיין20/11/2012שוב, השאלה היא לא משפטית.
אכן, המציאות מלמדת שלאחר הודעה על הריון כל התנאים והבטחות על העלאות עומדים בסימני שאלה.
יחד עם זאת, ההחלטה מתי לספר ואיך תתמודדי עם הכעס שלהם עלייך אח"כ, ככל שיהיה, היא שיקול שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



