העלאה בשכר בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העלאה בשכר בהריון
    חן
    14/11/2012

    שלום
    אני עובדת במקום עבודתי מזה כשנתיים ו-4 חודשים
    כרגע אני בהריון בשבוע 17(לא יודעים בעבודה על ההריון עדיין)
    ושאלתי היא כזאת-
    לפני 3 חודשים שבדיוק גילתי את ההריון, באה אליי המנהלת ואמרה לי שרוצים להעניק לי לימודים על חשבון החברה, ברור ששמחתי, אך גם נלחצתי כי בדיוק גילתי על ההריון, ולא חשבתי שאסתדר ושהם יאהבו את זה.
    וכבר שהייתי אמורה לחתום איתם על חוזה ולהירשם ללימודים, המנהלת לקחה אותי לשיחה ,ושאלה שאלות אינטימיות לגמרי- מה התוכניות שלי לגבי הריונות עתידיים, ואם אני מתכננת הריון בחצי שנה הקרובה, כי במידה וכן- אז נדחה את נושא הלימודים עד אחרי שאחזור מחופשת לידה, ושזה בעייתי ללמוד את זה עם עוד תינוקת בבית, וזה תפקיד שקשה להיות אמא ל-2 ולהיות מנהלת חשבונות, ובלהה בלהה..ושאני אעדכן אותה מה הצפי להיכנס להריון (כשהיא שאלה אני כבר הייתי בהריון, אך לא רציתי לספר- לא עניינה עדיין) שאלות מגעילות.ולכן כרגע עוד לא החזרתי לה תשובה, והיא גם ככה לא תרשום אותי ללימודים עדיין
    ולכן אמרתי כול עוד אני לא נרשמת ללימודים, אבקש העלאה, כי קיבלתי מלמעלה משנה העלאה.השאלה איך זה עובד לגבי העלאה בהריון? האם לבקש העלאה לפני שאספר לה שאני בהריון? כי היא לא תאשר במידה ותדע את זה, כי זה לא כלכלי להם. ובמידה ואבקש העלאה ולא אספר שאני בהריון, ועוד שבוע -שבועיים ידעו זאת, אז מה יהיה?
    בבקשה עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העלאה בשכר בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלאה בשכר בהריון - תגובה

    עו``ד ליאת שטיין
    15/11/2012

    שלום לך,
    שאלותייך הינן טקטיות ברובן, וממילא לא מתאימות למענה כללי בפורום, אלא יש לבחון את הדברים לעומק - זאת ניתן לעשות בפגישת ייעוץ מסודרת.
    מכל מקום, חשוב שתדעי כי מחובתך לספר על ההריון רק מחודש חמישי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    חן
    15/11/2012

    שלום
    אני בסך הכול שואלת- האם אני יכולה לבקש העלאה כעת , לפני שאספר על ההריון? כאמור אני בשבוע 17, בעוד שלושה שבועות גג אני חייבת לספר להם

    אני מפחדת שיאשרו לי העלאה, ואז יגלו שאני בהריון, ויכעסו...
    אז לכן- האם כדאי להגיד להם שאני בהריון ולבקש העלאה? מה שנראה לי שלא יאשרו עקב ההריון,נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    עו``ד ליאת שטיין
    20/11/2012

    שוב, השאלה היא לא משפטית.
    אכן, המציאות מלמדת שלאחר הודעה על הריון כל התנאים והבטחות על העלאות עומדים בסימני שאלה.
    יחד עם זאת, ההחלטה מתי לספר ואיך תתמודדי עם הכעס שלהם עלייך אח"כ, ככל שיהיה, היא שיקול שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו