מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דמי אבטלה ופיצוי פיטוריםליאור14/10/2016
שלום רב, אני עובדת במקום עבודתי מזה שלוש שנים. העבודה היא בתחום החינוך הפנימיתי וכוללת משמרות ערב וסופי שבוע. אני צפויה ללדת בקרוב ורציתי לשאול במידה ואני מחליטה להתפטר, מאיזה רגע אהיה זכאית לקבל דמי אבטלה? האם נכון להתפטר בשבוע בו אני יולדת וכך למעשה יעברו 90 יום שלאחריהם אהיה זכאית לדמי אבטלה? במידה וכן, לאן עליי לגשת לאחר הפיטורים? מה עליי לקחת מהמעסיקים?
בנוסף, האם אהיה זכאית לפיצויי פיטורין בעקבות כך שאני הולכת לטפל בילד? במידה וכן האם ישנו סכום קבוע שמקום העבודה חייב לתת או שזה יכול להיות באחוזים בלבד?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבטלה ופיצויים
עו``ד חן שטיין01/11/2016ליאור שלום,
המועד בו בוחרות רוב הנשים להודיע על ההתפטרות הינו חודש לפני המועד בו הן רוצות לסיים (לרוב מדובר בחודש לפני סיום חופשת הלידה), זאת כדי שתקופת ההודעה המוקדמת תהיה בחפיפה לחופשת הלידה.
בסיום חופשת הלידה תוכלי לחתום בלשכת התעסוקה, כאשר תצטרכי להמתין 90 ימים כמתפטרת (שימי לב שללשכה יש ללכת ביום סיום ההעסקה, כדי שתקופת ההמתנה תתחיל להימנות)
הרעיון להתפטר מייד לאחר הלידה כדי שתקופת המתנה תתחיל להימנות הוא רעיון יפה, אבל לא יכול להצליח, כי תקופת ההמתנה לא חופפת את תקופת חופשת הלידה שבתשלום.
ככל שתתפטרי עד 9 חוד' לאחר הלידה לצורך טיפול בילד, תהיי זכאית לפיצויי הפיטורים. פיצויי הפיטורים הם באופן עקרוני חודש על כל שנת עבודה, ואותם יש לשלם תוך 15 ימים מיום סיום ההעסקה בפועל (לרוב מבוצע תוך 30 ימים). ייתכן שחלק מצוי לך בקופה - חלק זה תוכלי לשחרר אם תרצי, ישירות מהקופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)
