מכתב פיטורים לאחר לידה לטיפול בילד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכתב פיטורים לאחר לידה לטיפול בילד
    נ. יח
    08/04/2010

    שלום רב

    ילדתי ב 16.10.09 לפני כ 5 וחצי חודשים, הודעתי בעבודה בע"פ אחרי 3 חודשים וחצי כשהסתימה לי החופשת לידה שאני לא חוזרת לעבודה ונשארת לטפל בילד, בעבודה ביקשו מכתב פיטורים, ועדיין לא רשמתי..
    השאלה היא :

    1. מה התאריך שבו אני רושמת שאני מתפטרת? תאריך של היום או של סיום חופשת לידה , (בעצם 3 וחצי חודשים מתאריך הלידה ) ?

    2. עבדתי כשנתיים בעבודה זו, האם אני צריכה לתת להם חודש כדי שלא יקזזו לי את החודש מהפיצויים ? חודש ממתי מהיום ? אם זה חודש מסיום חופשת לידה אז זה כבר עבר .. אז ..


    אשמח לעזרה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי מתן מכתב התפטרות במועד

    עו``ד חן שטיין
    11/04/2010

    שלום לך,
    1. המועד אותו עלייך לרשום הינו מועד ההתפטרות בפועל, עליו הודעת זה מכבר (ואף לציין זאת במכתב עצמו).
    2. אכן, היה עלייך לתת חודש הודעה מוקדמת מיום הודעתך על סיום ההעסקה.
    עקב מורכבות העניין, מומלץ לשקול פגישת ייעוץ פרטני על מנת להימנע מטעויות שעלולות לעלות בסוף ביוקר.

    אשמח להמשיך ולסייע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו