עבדתי עד החודש השלישי להריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עבדתי עד החודש השלישי להריון
    בערך מפוטרת
    13/06/2010

    בתור מורה לא קבועה, זאת אומרת שהיו לי תלושים אבל לא היו לי תלושים בחופשים
    בחודש השלישי היה לי סכסוך עם המנהלת וכיון שמספר השעות שלי לא קבוע היא פשוט הפסיקה לתת לי שעות בכלל. (או שהיא נתנה לי רק 10 שעות בעוד שלפני זה היא נתנה לי 24)
    עזבתיאת העבודה שם
    השאלות שלי
    1. אולי היא לא יכלה להוריד לי שעות (היא לא ידעה על כך שאני בהריון), ואם היא לא יכלה אם יש לי מה לעשות בקשר לזה עכשיו (חדשיים אחרי)
    2. האם אני זכאית לדמי אבטלה (אין לי מכתב פיטורים רשמי, כי אף פעם לא השעות לא היו קבועות.
    ומה בדיוק אני אמורה לומר בב"ל שהתפטרתי או שאני מחפשת עבודה?
    3. האם מגיעה לי חל"ד (יש לי 15 מתוך 22 חודשים של עבודה, אבל עכשיו אין לי עבודה), ואם כן איך בדיוק מחושבים הדמי לידה

    תודה רבה מאד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ

    עו``ד ליאת שטיין
    15/06/2010

    שלום לך,
    שאלותייך ספציפיות, ומצריכות מענה מפורט אותו אוכל לתת אך במסגרת פגישת ייעוץ מסודרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו