מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון שני בתקופת עבודה של שנתייםלילך21/06/2010
בוקר טוב ליאת וכל הכבוד לך איזו סבלנות ותשובות לעניין!
אני עובדת במקום עבודתי הקיים כשנתיים +
ילדתי את הילד הראשון לפני שנה וחזרתי לעבודה אחרי חופשת הלידה +הארכה של חודשיים נוספים וכיום בהריון חודש חמישי ברוך השם.
1)אם אני החליט לא לחזור לעבודה בתום חופשת הלידה והאם אני צריכה להזדרז להגיש לביטוח לאומי את הבקשה לקבלת דמי אבטלה?הרי שדמי אבטלה מגיעים רק אחרי 90 ימים לפי החוק.
2)פיצויי פיטורין-מתי הם מגיעים אם החליט לא לחזור בתום חופשת הלידה?
3)מתי להתחיל להחתים מייד בתום 3+ חודשי חופשת הלידה?
3)מתי להגיד למעסיק שאני לא חוזרת כמה ימים לפני שחופשת הלידה מסתיימת?
4)מה אני צריכה מהעבודה מבחינת טפסים על מנת להגיש לביטוח לאומי את הבקשה?
בברכה,
לילך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון שני ופיצויי פיטורים
עו``ד חן שטיין22/06/2010לילך שלום,
תודה רבה על המחמאות...
ראשית חשוב שתדעי שגם בהריון השני את מוגנת על פי חוק מפיטורים, ואולי לא כדאי להזדרז ולהתפטר טרם תביני את משמעות הדברים והשלכות ההתפטרות גם על דמי לידה ואבטלה עתידיים, בטח ובטח אם את כבר בחודש חמישי.
מכל מקום, לשאלותייך:
1. כן, עלייך להתייצב בלשכה (ולא בביטוח לאומי) להתחלת חתימה.
2. תוך 15 ימים מיום סיום יחסי עובד-מעביד.
3. לפחות 30 ימים לפני.
4. שהמעסיק ימלא את חלקו במסמכי התביעה בטופס שניתן ע"י המוסד לביטוח לאומי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך לליאת
לילך23/06/2010ליאת שלום,
אני ב"ה יולדת והעבודה משלמת לי 3+ חודשי חופשת לידה,
חודש לפני סיום חופשת הלידה אני מודיעה להם שאני לא חוזרת
האם הם מחוייבים לשלם לי הכל או מקזזים חודש לטובתם?
מתי אני אמורה להתחיל להחתים בלשכה אם אני מודיעה חודש לפני על עזיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללילך
עו``ד ליאת שטיין24/06/2010לילך שלום,
ככל שחופשת הלידה חופפת את החל"ת, הרי שאין חובת תשלום לשום צד.
בלשכה את מתחילה לחתום עם סיום יחסי עובד-מעביד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)



