תשלום לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תשלום לידה
    ש. כהן
    06/07/2010


    שלום רב
    קראתי בחוק תשלום דמי לידה שדמי הלידה מחושבים על פי שלושת החודשים האחרונים שקדמו ל-1 בחודש שבו הופסקה העבודה.
    השאלה שלי היא כזו: אם אלד ב-26 באוגוסט לדוגמא, האם לא יחשיבו לי את המשכורת של אותו החודש בתשלום דמי הלידה ויחשבו את המשכורת של מאי,יוני, יולי בלבד?
    הבעיה היא שדווקא בשלושת החודשים האחרונים (יוני, יולי, אוגוסט) השכר שלי היה גבוה יותר בהרבה מבחודש מאי כך שממש חבל לי שבשל 4 ימים (עד לתחילת החודש הבא) בלבד לא יחשיבו לי את חודש אוגוסט בחישוב. האם יש משהו שאני יכולה לעשות בנדון?
    האם על המעסיק למלא את תאריך הפסקת עבודתי כזהה לתאריך בו ילדתי? (אני מניחה שאסור לו לכתוב שהפסקתי את עבודתי כמה ימים לאחר הלידה. או שאני טועה?).

    בתודה רבה

    שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשלום לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חישוב דמי לידה

    עו``ד ליאת שטיין
    06/07/2010

    שני שלום,
    חוק זה חוק, ולא ניתן לעגל פינות בעניין זה - חלק מחודש לא יבוא בחישוב, כך על פי לשון החוק.
    נסי למשוך את ההריון עד לסוף החודש, ככל שתוכלי... :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו