חישוב פיצוייםו דמי אבטלה - חשוב!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חישוב פיצוייםו דמי אבטלה - חשוב!
    אביגיל
    28/07/2010

    שלום,
    החל מהחודש הבא (משכורת אוגוסט המשולמת ב- 1.9) מזכורתי תרד, זאת מכיוון שאינני זכאית עוד לשעת הנקה אך עדיין אצא שעה מוקדם יותר.

    אני שוקלת להתפטר על מנת טפל בבני. ותק בעבודה - 5 שנים.

    שאלותיי:
    1) לכמה חודשים דמי אבטלה הנני זכאית (מעל גיל 35 נשואה + 2 ילדים, בעלי עובד)
    2) האם בשל חודש אחד (או אפילו חודשיים) בהם משכורתי תהיה נמוכה יותר (בשל השעה שמנכים לי) אקבל פחות פיצויי פיטורין, כלומר הם יחושבו ע"פ משכורת אחרונה ולא תהיה חשיבות לכל השנים שקדמו?

    3) כנ"ל אותה שאלה לעצם חישוב דמי האבטלה - האם מחושבים ע"פ משכורת אחרונה או יותר ?

    ודבר אחרון - תודה ענקית על הפורום הזה... עצם היותכם כאן בשבילנו הנשים והתשובות - תמיכה עצומה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זכויות

    עו``ד אורנה שמריהו
    28/07/2010

    אריאלה שלום,

    אבקש לציין כי במידה ותתפטרי לא תהיי זכאית לדמי אבטלה במשך 90 יום לאחר פיטוריך. לגבי זמן הזכאות כנסי לאתר ביטוח לאומי, שם יישנה טבלה בנושא זכאות על פי גיל, לעניות דעתי - 180 ימים.

    לגבי חשוב הפיצויים - ניתן לחשבם לפי תקופות, עד ההורדה ולאחריה.

    אדגיש, כי הנך יכולה להתפטר לשם טיפול בילד, עד 9 חודשים מיום הלידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו