פיצויים בהתפטרות כשבועיים לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיצויים בהתפטרות כשבועיים לאחר לידה
    ענת שוחט
    03/08/2010

    שלום, ילדתי בסוף מרץ. בחודש יולי החלטתי להתפטר. ביקשתי ממעסיקי שיאשר את מכתב ההתפטרות שלי עם תאריך מאפריל על מנת ש90 היום שצריכים לחכות לדמי אבטלה יהיו מאחורי. מנהלת החשבונות טענה כי הם יכולים לאשר לי על הפסקת עבודה רק עם סיום 14 שבועות מהלידה על מנת שאהיה זכאית גם לפיצויים מטעמם. האם זה נכון? זה נורא מוזר לי היות ועד היום שאר העובדות שהתפטרו לאחר לידה הודיעו על הפיטורין כעבור שבועיים מהלידה ולמרות זאת קיבלו פיצויים וגם הגישו את התביעה לביטוח לאומי לדמי אבטלה. אודה לכם מאוד על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפטרות

    עו``ד אורנה שמריהו
    03/08/2010

    התפטרות אשר מזכה בפיצויים הינה עד 9 חודשים לאחר הלידה.

    במידה ותתפטרי כעת, לא תוכלי לקבל דמי אבטלה, לאור העובדה כי הנך מקבלת תשלום מביטוח לאומי, ובכך תפסידי גם את הוותק לחישוב פיצויי פיטורים.

    מה גם שבמידה והמעביד יעשה את רצונך חוטא הוא מול הרשויות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו