מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיטוים לאחר לידה-במסגרת 9 חודשיםלילי03/08/2010
קצת מורכב, ובעיקר דחוף:
בעוד 4 ימים ימלאו לבני 9 חודשים, האם אוכל להגיש מכתב התפטרות בגין טיפול בילד ולקבל פיציויי פיטורין?
המנהלת שלי יודעת על הקושי לי בעבודה בהיקף השעות שהיא דורשת, היו לנו מס' שיחות בעניין, אני לא קיבלתי ממהנ את הגמישות והפחתה בשעות שרציתי.
אני לא חתומה על סעיף 14- לפני חופשת הלידה הציעו לי לחתום אבל לא רציתי כי חשבתי שיעלו לי בשכר-גם זה לא קרה, והיום שפניצי למחלקת שכר בטענה שאני רוצה לחתום- נאמר לי שזה לא אפשרי מבחינתי .
אנישוקלת לתת מכתב התפטרות בימים הנותרים לי:
המורכבות נובעת גם מהעובדה שהמנהלת שלי בחו"ל-אני יכולה להגיש מכתב למנהלת שלה?
לא אידיאלי ,כי היא בטח תכעס....
אשמח לדעתכם המקצועית....בדחיפות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטורים, כמובן
לילי03/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמועד להתפטרות לאחר לידה
עו``ד ליאת שטיין03/08/2010לילי שלום,
את בהחלט רשאית למסור את המכתב לגורם אחר ולאו דווקא למנהלת, עקב היותה בחו"ל.
יחד עם זאת, שימי לב כי ההודעה אומנם צפויה להינתן בתוך התקופה בת 9 החודשים, אולם הפסקת העבודה תגלוש מעבר לכך.
הפסיקה עודנה חלוקה בעניין המועד הקובע - האם מועד ההתפטרות, או שמא מועד ניתוק היחסים בפועל.
יחד עם זאת, הנטייה הכללית היא למנות את מועד ההתפטרות ולא ניתוק היחסים, אולם הסיכון קיים, וכדאי לבחון את האופציה להערך לכך מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)



.jpg)