דמי לידה,דמי אבטלה וכו'- דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דמי לידה,דמי אבטלה וכו'- דחוף
    סיגל הירש
    09/08/2010

    שלום, אני בחודש השמיני להריוני, צפויה ללדת ב-25/9/10, ויש לי מס' שאלות:
    1) אני עובדת בשכר שעתי, כאשר עליי לעבוד 8.5 שעות ביום כשכר בסיס. בפועל אני עובדת כשעה וחצי נוספת ביום, ואף מקבלת בונוס חודשי בהתאם לביצועיי. האם בחישוב דמי הלידה בחופשת הלידה מחושב רק השכר הבסיסי, או גם השעות הנוספות והבונוס? אותה השאלה לגבי פיצויים שאקבל במידה ואתפטר לצורך טיפול בילדה, האם מחושבים מהמשכורת הבסיסית או האם כוללים שעות נוספות ובונוס?
    2) במידה ואתפטר לצורך טיפול בילדה,האם אני זכאית לדמי אבטלה באופן מיידי מסיום העבודה במידה והילדה תישאר איתי בבית ולא תלך לגן, או שאני זכאית להם רק לאחר 90 יום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמי לידה ואבטלה

    עו``ד ליאת שטיין
    10/08/2010

    סיגל שלום,
    1. חלק מהתוספות נכללות אף הן בחישוב דמי הלידה - יש לבחון כל תוספת לגופה (תוכלי לבדוק זאת גם מול המוסד לביטוח לאומי).
    2. לדמי אבטלה - רק בחלוף תקופת המתנה בת 90 ימים, ללא קשר להיכן תשהה הילדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו