התפטרות בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפטרות בהריון
    נלי
    09/08/2010

    שלום

    בהיותי בחודש השישי להריוני נאלצתי להתפטר מעבודתי בשל מעבר לעיר אחרת בעקבות עבודת הבעל (עברנו מהדרום לצפון הרבה מעל 40 ק"מ). בשל הלידה הצפויה לא חיפשתי עבודה חדשה (מיותר לומר שגם לא היתי מוצאת מעסיק שכאני בחודש שישי..) ולא חתמתי אבטלה. עבדתי קצת מעל 10 חודשים טרם ההתפטרות. כיום אינני עובדת ואני סטודנטית. בתי כבר בת 6 חודשים.

    1.האם אני זכאית לפיצויים כלשהם ממקום עבודתי? (בעקבות המעבר שלא איפשר לי להמשיך בעבודתי ?)

    2. האם אני זכאית לקבל דמי לידה מביטוח לאומי?

    3. האם אני זכאית לחתום אבטלה/ או לקבל פיצויים כלשהם על כך שאני מטפלת בבתי בבית ולא עובדת?

    אשמח אם תעזרו לי לסדר קצת את הבלגן

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפטרות בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זכאות לגמלאות ופיצויים

    עו``ד ליאת שטיין
    10/08/2010

    נלי שלום,
    1. לפיצויי פיטורים - ייתכן שכן נוכח הנסיבות המתוארות, אולם יש לבחון עניין זה לעומק על מנת ליתן תשובה מקצועית ומעמיקה
    2. דמי לידה - סיכוי יחסית גבוה שכן, אולם יש לבדוק את המועדים המדוייקים.
    3. אבטלה - עלייך להזדרז בעניין זה, שכן את קרובה למועד ההתיישנות, כאשר התנאי הבסיסי הינו עבודה בת 360 ימים מתוך 540 שקדמו.
    על מנת לבחון מענה מעמיק לשאלותייך, יש לבחון את הנתונים הספציפיים, זאת ניתן לעשות במסגרת פגישת ייעוץ מסודרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו