מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חופשת מחלה בצמוד לחל"דירדנה19/08/2010
ראיתי שנשאלה שאלה דומה בנושא, אבל אשמח לחידוד...
רופא המשפחה שלי נתן לי חופשת מחלה (שבוע 38) שאמורה להימשך עד למועד הלידה.
מדובר בפחות משבועיים (ככל הנראה :-) )
כמובן שאין לזה קשר עם שמירת הריון.
הרופא ייעץ לי לחזור לעבודה אחת לכמה ימים ולחדש אז את חופשת המחלה, משום שלדבריו חופשת מחלה צמודה לחופשת לידה נחשבת כהקדמת חופשת הלידה?!
האם אכן כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חופשת מחלה צמודה ללידה
עו``ד ליאת שטיין19/08/2010ירדנה שלום,
עקרונית ניתן לצאת לחופשת לידה מוקדמת, אך ימי מחלה אינה עושים זאת באופן אוטומטי.
על מנת לודא את הנתונים האישיים לגבייך - מומלץ לפנות ישירות למוסד לביטוח לאומי ולשאול, או בכל מקרה לפצל את הימים, אם זה יגרום לך להיות רגועה יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך, אך לא לכך התכוונתי
ירדנה19/08/2010העניין הוא הפוך: אני מעדיפה שהימים (עליהם יש לי אישור רפואי) יוגדרו כימי מחלה ולא כחל"ד.
טרם הודעתי לבט"ל כלום.
השאלה היא: האם מקום העבודה יכול להתנער מהתשלום עבור ימי המחלה הללו בשל סמיכותם לחל"ד,
ולטעון שהמחלה הזו היא למעשה הקדמת החל"ד.
שזה בעצם מה שהרופא שלי אמר לי.
במקרה שלי אני מאוד לא רוצה לחזור כל כמה ימים, משום שתשלום ימי מחלה אצלנו נהוג לפי חוק, משמע אם אחזור לעבודה, במקום לקבל 75% תשלום בעבור הימים הללו, אחזור לתחילת המסלול של 0, 37.5% וכן הלאה.
ושוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלירדנה
עו``ד ליאת שטיין21/08/2010ירדנה שלום,
דווקא הבנתי למה התכוות, ועל כך השבתי לך.
כאמור, מומלץ ביותר לשאול בעניין זה את המוסד לביטוח לאומי בזמן אמת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



