מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התפטרות לאחר חופשת לידה ללא מכתבדניאלה27/09/2010
שלום רב,אני מסיימת חופשת לידה בעוד כשבוע.
הודעתי לפניי כשבועיים למעסיקה שלי שאינני חוזרת לעבודה בחברה ושאני בינתיים אשאר עם התינוקת ובמקביל אחפש עבודה קלה ונוחה יותר במקום עבודה אחר(אני עובדת מעל ל-200 שעות בחודש במקום מרוחק מרחק של שעה נסיעה ממקום מגוריי).
היא ביקשה שאחשוב על זה ואודיע לה במייל את החלטתי. שלחתי לה מייל באותו הערב ורשמתי שהחלטתי סופית ואני מתנצלת ואשתף פעולה איתה ועם החברה הישנה שלי בכל מקום עבודה שאבחר לעבוד בו ושהיא יקרה לליבי ועוד ועוד.
שוחחנו ושאלתי אם יש צורך במכתב רשמי והיא אמרה שלא והכל בסדר.
יש לי התכתבויות במיילים שבהן היא מתחייבת לשלם לי את כל כספיי הפיטורים וכל הקרנות ועוד ועוד.
היו התקשרו אליי מחברת הביטוח שבה אני מבוטחת ואמרו לי שהיא משכה את כל כספיי הפיצויים שהופקדו לזכותי.
שהתקשרתי לברר היא אמרה שהיא התחרטה ולא מתכוונת לשלם לי את הכסף ושלא העברתי מכתב רשמי שכתוב בו שהתפטרתי כדיי לטפל בילד ולכן אני מפסידה בטוח בבית משפט.
אני אובדת עצות. אני בתהליכים מול מקום עבודה אחר שאתחיל לעבוד בו עוד חודשיים-שלושה ובו אוכל לעבוד מהבית והמשרדים נמצאים עשרים דקות מביתי-מרחק הליכה.
1.האם בגלל שלא הגשתי מכתב רשמי(היא לא רצתה כזה) הכל אבוד?
2. היא גם אמרה לי שאין צורך שאחזור לשבועיים הודעה מוקדמת שאני צריכה על פי חוק והיא גם לא מתכוונת לשלם לי על ההודעה המוקדמת.
אודה לעזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניסיון לשלול פיצויי פיטורים
עו``ד ליאת שטיין28/09/2010דניאלה שלום,
דבר לא אבוד.
התנהלות בריונית זו של המנהלת עתידה לעלות לה בסוף ביוקר.
מומלץ ביותר לקבוע פגישת ייעוץ אישית בעניין, על מנת להימנע מטעויות נוספות ולצורך הבטחת הכספים להם את זכאית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



