מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התפטרות מהעבודה במהלך חל"תמיכל29/09/2010
שלום.
אני בחופשת לידה כבר שבעה חודשים והחלטתי להתפטר מעבודתי. הודעתי כבר למנהלת שלי על עזיבה והיא אמרה לי שאם ארצה אוכל להאריך את החל"ת עד לפני תום השנה מיום הלידה או להתפטר (כרצוני).
כרגע לא עשיתי דבר מלבד שיחה איתה וולא שלחתי מכתב פיטורין. אני אמורה לחזור לעבודה ב- 1.10 והמנהלת שלי האריכה את החל"ת בעוד כשבוע עד שאחליט. מה עליי לכתוב במכתב הפיטורין (הפסקת עבודה או התפטרות לצורך טיפול בילד) ומתי אוכל לחתום בלשכת העבודה ולקבל דמי אבטלה.
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפטרות לאחר לידה ונוסח מכתב
עו``ד ליאת שטיין02/10/2010מיכל שלום,
היזהרי ממלכודת - אם תאריכי את חופשת הלידה לשנה ואז תתפטרי - תאבדי את הזכאות לפיצויי הפיטורים!
ככל שתתפטרי עד 9 חוד' לאחר הלידה לצורך טיפול בילד, הרי שתהיי זכאית לפיצויי הפיטורים.
בכל מקרה, יהיה עלייך לתת למעסיק הודעה מוקדמת בת 30 ימים (אלא אם יש ביניכם הסכם לתקופה אחרת).
דמי אבטלה תהיי זכאית לקבל רק לאחר תקופת המתנה בת 90 ימים (מאחר ומדובר בהתפטרות), אם כי עלייך להתייצב בלישכת התעסוקה במיידי על מנת שתקופת המתנה זו תחל להימנות.
לגבי נוסח מכתב ההתפטרות- צריך שתהיה בו סיבת ההתפטרות (התפטרות לצורך טיפול בילד), תאריכים (ההודעה + מועד סיום יחסי עובד מעביד, וכדומה), ודרישה לתשלום הכל על פי חוק.
הרבה הצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה התאריך הקובע להתפטרות
אורית04/10/2010שלום,
חזרתי לעבודה אחרי 7 חודשים של חופשת לידה + חל"ת. חזרתי לעבודה לפני חודש ובני בן 8 חודשים וקצת. האם אני יכולה להודיע על התפטרות חודש מראש, אבל תאריך ההתפטרות הוא זה שקובע?
כלומר, אם אודיע עכשיו ועוד חודש זה תופס, הוא כבר יהיה מעל 9 חודשים.
או אם אני מודיעה עכשיו כשהוא לפני 9 חודשים, זה תופס ואני רק מחויבת לעבוד שם חודש נוסף בגלל ההודעה המחייבת?
תודה מראש,
אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)



