התפטרות מהעבודה במהלך חל"ת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפטרות מהעבודה במהלך חל"ת
    מיכל
    29/09/2010

    שלום.

    אני בחופשת לידה כבר שבעה חודשים והחלטתי להתפטר מעבודתי. הודעתי כבר למנהלת שלי על עזיבה והיא אמרה לי שאם ארצה אוכל להאריך את החל"ת עד לפני תום השנה מיום הלידה או להתפטר (כרצוני).
    כרגע לא עשיתי דבר מלבד שיחה איתה וולא שלחתי מכתב פיטורין. אני אמורה לחזור לעבודה ב- 1.10 והמנהלת שלי האריכה את החל"ת בעוד כשבוע עד שאחליט. מה עליי לכתוב במכתב הפיטורין (הפסקת עבודה או התפטרות לצורך טיפול בילד) ומתי אוכל לחתום בלשכת העבודה ולקבל דמי אבטלה.

    לתשובתכם אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפטרות לאחר לידה ונוסח מכתב

    עו``ד ליאת שטיין
    02/10/2010

    מיכל שלום,
    היזהרי ממלכודת - אם תאריכי את חופשת הלידה לשנה ואז תתפטרי - תאבדי את הזכאות לפיצויי הפיטורים!
    ככל שתתפטרי עד 9 חוד' לאחר הלידה לצורך טיפול בילד, הרי שתהיי זכאית לפיצויי הפיטורים.
    בכל מקרה, יהיה עלייך לתת למעסיק הודעה מוקדמת בת 30 ימים (אלא אם יש ביניכם הסכם לתקופה אחרת).
    דמי אבטלה תהיי זכאית לקבל רק לאחר תקופת המתנה בת 90 ימים (מאחר ומדובר בהתפטרות), אם כי עלייך להתייצב בלישכת התעסוקה במיידי על מנת שתקופת המתנה זו תחל להימנות.
    לגבי נוסח מכתב ההתפטרות- צריך שתהיה בו סיבת ההתפטרות (התפטרות לצורך טיפול בילד), תאריכים (ההודעה + מועד סיום יחסי עובד מעביד, וכדומה), ודרישה לתשלום הכל על פי חוק.

    הרבה הצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה התאריך הקובע להתפטרות

    אורית
    04/10/2010

    שלום,
    חזרתי לעבודה אחרי 7 חודשים של חופשת לידה + חל"ת. חזרתי לעבודה לפני חודש ובני בן 8 חודשים וקצת. האם אני יכולה להודיע על התפטרות חודש מראש, אבל תאריך ההתפטרות הוא זה שקובע?
    כלומר, אם אודיע עכשיו ועוד חודש זה תופס, הוא כבר יהיה מעל 9 חודשים.
    או אם אני מודיעה עכשיו כשהוא לפני 9 חודשים, זה תופס ואני רק מחויבת לעבוד שם חודש נוסף בגלל ההודעה המחייבת?

    תודה מראש,
    אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו