שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    חסויה
    18/10/2010

    שלום בקרוב אלד בעזרת השם תאומים ויש לי שאלה לגבי דמי לידה.
    מיוני 2010 אני נמצאת בשמירת היריון וכבר המצאתי לביטוח לאומי שהגשתי את הטפסים טופס של המעסיק לגבי ההכנסות בשלושה החודשים האחרונים שאלתי היא כשאגיש בקשה לדמי לידה האם אצטרך לפנות שוב למעסיק שימציא טופס לגבי ההכנסה שלי? או שיהיה אפשר לשלוח להם את אותו טופס מבעבר?
    עוד שאלה בבקשה הבנתי שאפשר לצאת לחופשת לידה 4 חודשים בגלל שזה תאומים איך מציינים את זה לביטוח לאומי כי ראיתי את הטופס שלהם לדמי לידה ולא מצאתי סעיף כזה.
    שאלה אחרונה בבקשה האם אצטרך לצרף להם 3 תלושי עבודה אחרונים למרות שאני בשמירת היריון? ואם כן איזה תלושים של עכשיו או שלפני שהייתי שמירת היריון? תודה רבה על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון תאומים - תגובה

    עו``ד ליאת שטיין
    18/10/2010

    שלום לך,
    עקרונית לכל תביעה טופס ייעודי עבורה, אבל ייתכן ששווה לנסות...
    כאם לתאומים בעצמי, אני מכינה אותך לכך שרוב המקומות לא ערוכים להתמודדות עם תאומים... לכן, בטופס אין סעיף כזה, אבל עלייך לציין זאת במפורש על הטופס.
    התלושים - לפני שמירת ההריון (שכן בשמירה כלל אין לך תלושים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו