מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פיטורין בתחילת היריוןאמאל'ה02/11/2010
שלום רב,
הנני מורה ועבדתי במשך כ-3 שנים באותו ביה"ס,לקראת סוף שנה שעברה פוטרתי מעבודתי ולאחר מיכן התברר לי כי אני בהיריון.
כעת אני עובדת בתור מורה מחליפה בביה"ס אחר ובמקביל חותמת דמי אבטלה.
שאלתי היא האם לאחר הלידה הצפויה בע"ה ב-1.3 אהייה זכאית לדמי לידה מביטוח לאומי?
לאחר שפניתי לביטוח לאומי הם הפנו אותי לאתר שלהם אך לא ברור לי......
תודה רבה,
אמאל'ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיטורין בתחילת היריון - תגובה
עו``ד חן שטיין03/11/2010לעניין דמי הלידה - ראי את הנוסח המחייב:
דמי לידה מרביים - עבור 14 שבועות (98 ימי זכאות) - ישולמו ליולדת שהפסיקה את עבודתה בזמן ההיריון שהסתיים בלידה, וששולמו בעדה דמי ביטוח לפני היום הקובע על-פי הפירוט הזה:
10 חודשים מתוך 14 החודשים שלפני היום הקובע או
15 חודשים מתוך 22 החודשים שלפני היום הקובע.
מחצית מדמי הלידה ישולמו אם שולמו בעדה דמי ביטוח בעבור 6 חודשים מתוך 14 החודשים שלפני היום הקובע .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות נוספות....
אמאל'ה03/11/2010את המידע הנ"ל מביטוח לאומי קראתי גם באתר שלהם אך לא ברור לי:
האם אני זכאית לדמי לידה מהעבודה האחרונה שבה אעסוק (בתור מורה מחליפה) או מהעבודה הקודמת שפוטרתי בה עבדתי 3 שנים?
בנוסף כעת אני מקבלת דמי אבטלה 3 חודשים להשלמת השכר,האם תלוש זה של ביטוח לאומי גם נחשב?
שאלה אחרונה - אם כעת לא אעבוד מחודש דצמבר עד תחילת מרץ (בו צפויה הלידה) האם בכל זאת אהייה זכאית לדמי לידה?
תודה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות נוספות-אנא תגובה!
אמאל'ה07/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות נוספות.... - תגובה
עו``ד ליאת שטיין09/11/2010שאלותייך ספציפיות מאוד, ומשכל לא מתאימות למענה על גבי האינטרנט, אך אנסה להשיב בכללי:
דמי הלידה ייעשו לפי העבודה האחרונה (החישוב נעשה לפי שלושת חודשי העבודה האחרונים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



