התפטרות- פנייה חוזרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפטרות- פנייה חוזרת
    ברטה
    04/11/2010

    שלום רב .

    במזל טוב ילדתי ב 9/10 בת מקסימה בשם נויה ...
    (יצאתי לחופשת לידה מוקדמת ב 1/9)

    הייתי שמחה לקבל מענה על כמה משאלותיי :

    ניהלתי מוקד שירות במשך 5 שנים ואני לא מעוניינת לחזור לאחר חופשת הלידה .


    1. בפבואר 2011 יהיו לי 5 שנים בעבודה , מתי כדאי להגיש את מכתב הפיטורים, האם כדאי להמתין שיהיה לי ותק מלא של 5 שנים ?

    2. ברצוני לציין במכתב ההתפטרות כי סיבת פיטוריי למען טיפול בילדה ,
    האם אני יכול לעבוד במקום אחר לאחר סיום יסחי עם מקום העבודה הקודם ?

    3. מה לגבי חתימה בלשכה (אבטלה) ? האם מגיע לי לחתום ?

    תודה מראש

    ברטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפטרות- פנייה חוזרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפטרות- פנייה חוזרת - תגובה

    עו``ד אורנה שמריהו
    07/11/2010

    ברטה שלום,

    מזל טוב.

    על פי חוק הנך יכולה להתפטר עד 9 חודשים מיום הלידה בעילת "טיפול בילד" ולהיות זכאית לדמי אבטלה.

    1 - החלטה שלך, היות והנך יכולה להמתין עד שימלאו לך 5 שנים, ולהאריך את חופשת הלידה.

    2. בנושא עבודה במקום אחר - מעסיקך, היה ותעבדי באותם תנאים בהם עבדת, יוכל לדרוש את כספי הפיצויים, היות ועילת ההתפטרות המזכה בפיצויי פיטורים הינה טיפול בילד.

    3 - הנך יכולה לחתום, אך זכאות לקבלת דמי אבטלה, הינה לאחר 90 ימים מיום שהתפטרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו