התפטרות לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפטרות לאחר לידה
    אילה
    17/11/2010

    שלום!!

    רציתי בבקשה לברר איזה זכויות יש לי אם אני מתפטרת שישה חודשים לאחר שילדתי את ביתי? בחוק רשום שאם אני מתפטרת לטובת טיפול בילד אני זכאית לפיצויים השאלה היא אם אני רוצה לעזוב לעבודה אחרת אם גם יש פיצויים ואם לא מה מרווח הזמן שבו אני יכולה להתחיל בעבודה אחרת לאחר התפטרותי, או אם השעות עבודה בעבודה הנוכחית אכן לא נוחות לי לטיפול בילד ושעות אחרות כן יהיו לי טובות אם גם זה נקרא לצורך טיפול בילד. דבר שני מה הם גובה הפיצויים לעובדת בשכר לפי שעות (לא גלובלי) האם גם הוא חודש אחד לכל שנת עבודה או שזה משתנה..

    אודה מאוד לכל העונים והמסייעים

    אילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפטרות לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפטרות לאחר לידה - תגובה

    עו``ד ליאת שטיין
    21/11/2010

    אילה שלום,
    לעניין התחלת עבודה במקום אחר - ככל שמדובר בתנאים משופרים אשר מסייעים לך בטיפול בילד (אפשרות להוציא אותו מהגן בזמן מסויים, למשל), הרי שתהיי זכאית לפיצויים. אין הגדרה מדוייקת מה כן ומה לא, אולם אם עובדתית יש שיפור - הרי שזה עשוי עקרונית להחשב "לצורך טיפול בילד".
    עניין זה יש לבחון באופן ספציפי לשתי המשרות ותנאיהן הכלליים - זאת ניתן לעשות בפגישת ייעוץ מסודרת.
    בעבודה לפי שעות יבוצע חישוב פיצויי הפיטורים בהתאם להיקף המשרה המשתנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו