התפטרות לאחר לידה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפטרות לאחר לידה.
    הדס
    18/11/2010

    אני חוזרת על שאלה שנשאלה לא מעט פה בפורום. אך ברצוני לבדוק עניין נוסף. חזרתי לעבודה (לחצי משרה) לאחר חופשת לידה. התינוק שלי בן 7 חודשים. בהודעת ההתפטרות, בע"פ טענתי כי בשל עניין אסטרטגי של החברה עלי להתפטר. מהאתר אני מבינה כי אוכל לקבל פיצויים (לאחר חמש שנות עבודה) רק אם אתפטר לשם טיפול בבני. האם העובדה כי אני עובדת בחצי משרה במקום אחר מסכלת את האפשרות לטעון כי אני מתפטרת לשם טיפול בבני. האם התפטרות רק לשם התחשבות בבוס אינה מספקת? (חזרתי למשרה חלקית ותוכן העבודה גדל מעבר להיקף משרה זה אנני יכולה להגדיל את המשרה וגם אנני רוצה בשל העומס שעשוי לגרום לחיי המשפחה).
    אשמח לתשובתכם,
    תודה מראש הדס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפטרות לאחר לידה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפטרות לאחר לידה. - תגובה

    עו``ד ליאת שטיין
    21/11/2010

    הדס שלום,
    העניין מורכב הרבה מעבר למה שאת חושבת, וודאי לאור מכתב ההתפטרות שמסרת ועלול להיות בעוכרייך.
    מכל מקום, ככל שסיבת ההתפטרות תהיה לצורך טיפול בילד - תהיי זכאית (גם אם תעבדי במקום אחר, ובלבד שיהיה בו קל יותר לטפל בילד). כל סיבה אחרת - הרבה יותר בעייתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו