מבקשת יעוץ דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת יעוץ דחוף
    לי
    19/11/2010

    אני עובדת מדינה עם ותק כ- 10 שנים (ברוטו עם 2 חופשות ללא תשלום אחרי 2 לידות). כרגע בחופשה שנייה ללא תשלום אחרי לידה. מתלבטת לגבי חזרתי לעבודה. וזה קשור גם למצבי הבריאותי. אני מתכננת להתחיל בטיפולים שבתקופת הטיפול מקנים לי 100% נכות וקצבה מטעם ביטוח לאומי. עכשיו, כאשר אני בחופשה הוצע לי לחזור לחלקיות משרה כבר עתה מ- 1.12.10 לצורך שילובי בלימודים באופן שאצא ללימודים ואקח חופשת מחלה מבלי שאעבוד במשרד. האם במידה ואני חוזרת עדיין אוכל להתפטר בטווח זמן מסויים (מהו?) ולקבל זכויות כפי שמגיעות אחרי לידה? האם זה ישפיע על פיצויים? איך מחשבים פיצויים? ואם זה שאחזור למשרה חלקית ישפיע על גובה הפיצויים במידה ואתפטר?

    תודה רבה מראש על היעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת יעוץ דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגישת ייעוץ - תגובה

    עו``ד ליאת שטיין
    21/11/2010

    לי שלום,
    שאלותייך רבות וספציפיות מאוד, ומטבע הדברים לא ניתן להשיב עליהן באופן מקצועי על גבי הפורום.
    על מנת לקבל תשובות מלאות לשאלותייך, עלייך לקבוע פגישת ייעוץ פרטנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו