הריון בעבודה זמנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון בעבודה זמנית
    שני
    20/11/2010

    שלום,
    אני מועסקת כרגע בעבודה שהוגדרה מראש כזמנית ל 9 חודשים (מחליפה אישה שיצאה לחופשת לידה) וגיליתי היום כי אני בהריון וצפויה ללדת כ-4-3 חודשים לאחר חזרתה של האישה שאני מחליפה לעבודה
    האם עדיין יצטרך לעזוב בתום 9 החודשים? או שכרגע אסור לפטר אותי?
    האם יגיעו לי דמי לידה, למרות שלא אעבוד 3 חודשים לפני הלידה? ואם כן מה יהיה גובה דמי הלידה? איך יחושב?
    תודה
    שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון בעבודה זמנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון בעבודה זמנית - תגובה

    עו``ד ליאת שטיין
    21/11/2010

    שני שלום,
    יש לבחון בעניין זה את ההסכם עליו חתמת.
    לעניין דמי הלידה - ראי את הנוסח המחייב:
    דמי לידה מרביים - עבור 14 שבועות (98 ימי זכאות) - ישולמו ליולדת שהפסיקה את עבודתה בזמן ההיריון שהסתיים בלידה, וששולמו בעדה דמי ביטוח לפני היום הקובע על-פי הפירוט הזה:
    10 חודשים מתוך 14 החודשים שלפני היום הקובע או
    15 חודשים מתוך 22 החודשים שלפני היום הקובע.
    מחצית מדמי הלידה ישולמו אם שולמו בעדה דמי ביטוח בעבור 6 חודשים מתוך 14 החודשים שלפני היום הקובע .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו