מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זקוקה לעזרה דחוףדחוף עזרה08/12/2010
שלום,
אני נמצאת בחופשת לידה שלושה חודשים בדיוק וביקשתי הארכה של שבועיים.
אני עובדת בגן ילדים כמעט שלוש שנים מיום א-ה משעה 8 עד 16 למעט יום שישי.
במקום עבודתי נהוג לקבל 4 שעות במהלך השבוע לצאת מוקדם יותר בתשלום כמובן וכיוון שיש לי וותק יחסי אז זו השנה השניה שבה אני מקבלת את ה4 שעות הללו היום שישי ולכן יום שישי הוא היום החופשי שלי במקום אמצע שבוע .
במקום עבודתי המשרה שלי נחשבת למשרה מלאה.
קראתי ששעת הנקה מגיעה למי שעובדת 43 שעות שבועיות או למי שבמקום עבודתה מוגדרת כמשרה מלאה.האים אני זכאית לשעת הנקה???
יש לציין שהיחסים ביני לבין המנהלת גרועים ביותר ולכן היא כל פעם מנסה ךפגוע בזכויות שלי .
סליחה על אורך השאלה ואודה על תשובה מהירה כי אנחנו נפגשות על מנת לדבר על כל התנאים והמשך העבודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה דחוף - תגובה
עו``ד ליאת שטיין08/12/2010שלום לך,
יש צורך לבחון את הגדרת משרתך בפועל על מנת לדעת האם מדובר במשרה מלאה במקום העבודה (ייתכן שיש לכך ביטוי בהסכם העבודה, אם קיים כזה, או אולי אף בתלוש השכר).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעזרה דחוף
דחוף עזרה08/12/2010קודם כל תודה על התשובה המהירה .
בתלוש המשכורת רשום 100% משרה .ומצויין גם משרה מלאה .זה עוזר לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעזרה דחוף - תגובה
עו``ד ליאת שטיין08/12/2010בהחלט,
זו הוכחה כי את עובדת משרה מלאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזקוקה לעזרה דחוף
דחוף עזרה08/12/2010תודה רבה על העזרה המהירה
המשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשמחה רבה :-)
עו``ד ליאת שטיין09/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
