מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התפטרות אחרי חופשת לידה- האם כדאי?יונית29/12/2010
שלום לך,
הועסקתי במינוי לשנה בלבד על ידי חוקר באקדמיה, אשר במהלכה נכנסתי להריון ויצאתי לחופשת לידה בסיומה של אותה שנת עבודה.
כעת חופשת הלידה שלי הסתיימה וביקשתי לשוב לעבודה, אך נאמר לי על ידי החוקר המעסיק בתוך המסגרת האקדמית כי אין לו צורך ויכולת להעניק לי תקן לשנה נוספת. הדבר לגיטימי בעיניי כיוון שההעסקה כוונה מלכתחילה לשנה בלבד.
העניין הוא שהמקום האקדמי בו הועסקתי הודיע לחוקר כי הוא אינו יכול לפטרני, והוא מחוייב להעסיק אותי במשך 77 יום ורק אז הוא רשאי לפטר אותי.
ובכל מקרה, הוא מחוייב לשלם לי על 77 יום. האם זה נכון?
החוקר פנה אליי (למרות שאינו רשאי לעשות זאת, אבל זה בסדר מצידי), וציין כי האלטרנטיבה היא שאתפטר כדי לטפל בתינוק ואקבל את אותם 77 ימים ופיצויי פיטורין ממקור תקציבי שאיננו החוקר עצמו. כלומר, שאזכה לאותן הזכויות רק שהוא לא יאלץ לשלם עליהן. האם זה נכון?
בכל מקרה, אני לא רוצה שהוא יפגע, כיוון שחוזה ההעסקה בינינו היה ידוע וברור שמיועד לשנה בלבד, ואין סיבה שהוא ישלם על תקופת העסקה נוספת שהוא אינו זקוק לה ואין לו תקציב לממן אותה.
האם אוכל לקבל את עצתך איך כדאי לפעול במקרה זה?
המון תודה!!
יונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפטרות אחרי חופשת לידה- האם כדאי? - תגובה
עו``ד ליאת שטיין01/01/2011יונית שלום,
עיקר שאלתך אינה משפטית, אלא מצפונית - ובכך את צריכה להקשיב לליבך.
מכל מקום, על מנת לדעת למה את זכאית בכל מקרה, על מנת לקבל החלטה מושכלת יותר, ייתכן וכדאי לקבוע פגישת ייעוץ מסודרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)



