שמירת הריון ודמי לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמירת הריון ודמי לידה
    אמא
    13/01/2011

    שלום רב,

    אני בסוף חודש שמיני ואמורה להגיש מסמכים לביטוח לאומי לגבי שמירת הריון עד הלידה, עפ"י הנחיות רופא ולאחר 30 יום של שמירה בהם אינני עובדת.

    השאלה שלי היא כזאת - מתוך הנחה שהם מאשרים לי את שמירת ההריון, יוצא שהמשכורת שלי בחודשיים לפני הלידה נפגעת כי שמירת ההריון היא עד סכום של כ - 8000 ש"ח, בעוד שאני מרוויחה משכורת יותר גבוהה.
    האם הדמי לידה שלי יחושבו לפי המשכורת מביטוח לאומי או שאני יכולה לבקש שיחשבו לי את דמי הלידה לפי המשכורות שהרווחתי לפני היציאה לשמירת הריון?

    כמו כן, במידה ושמירת ההריון לא תאושר בביטוח לאומי, האם גם אז ניתן יהיה לבקש שיחשבו את דמי הלידה לפי המשכורות לפני התקופה שבה יצאתי לשמירה, כי אני לא מקבלת משכורת נכון לעכשיו על החודש האחרון (כאמור, כבר 30 יום בבית...).

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמירת הריון ודמי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירת הריון ודמי לידה - תגובה

    עו``ד חן שטיין
    13/01/2011

    שומרת שלום,
    עקרונית דמי הלידה משולמים לפי השכר שלך בפועל, לפני השמירה ולא לפי גמלת שמירת ההריון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו