התפטרות לצורך טיפול בילד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפטרות לצורך טיפול בילד
    טולי
    14/03/2011

    שלום ,
    אני מסיימת את החל"ת שלי ואיני מתכוונת לחזור לעבודה ורוצה להשאר עם ביתי .
    אם אני רוצה להתפטר איך אני עושה זאת ?
    ומתי אני צריכה להודיע לביטוח לאומי על כך ?
    מה צריך להיות בתוכן המכתב ?
    האם שליחה של המכתב בפקס / דואר מספיקה ?
    אשמח לתשובה מפורטת כדי שאוכל לפעול ביעילות
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפטרות לצורך טיפול בילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפטרות לצורך טיפול בילד - תגובה

    עו``ד ליאת שטיין
    15/03/2011

    טולי שלום,
    ככל שתתפטרי עד 9 חוד' לאחר הלידה לצורך טיפול בילד, הרי שתהיי זכאית לפיצויי הפיטורים. בכל מקרה, יהיה עלייך לתת למעסיק הודעה מוקדמת בת 30 ימים (אלא אם יש ביניכם הסכם לתקופה אחרת).
    דמי אבטלה תהיי זכאית לקבל רק לאחר תקופת המתנה בת 90 ימים (מאחר ומדובר בהתפטרות), אם כי עלייך להתייצב בלישכת התעסוקה במיידי על מנת שתקופת המתנה זו תחל להימנות.
    לגבי נוסח מכתב ההתפטרות- צריך שתהיה בו סיבת ההתפטרות (התפטרות לצורך טיפול בילד), תאריכים (ההודעה + מועד סיום יחסי עובד מעביד, וכדומה), ודרישה לתשלום הכל על פי חוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו