שמירת הריון מס' שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמירת הריון מס' שאלות
    מירי
    11/04/2011

    שלום רב, אני בהריון בשמירה החל מה-21.2.11 ועד הלידה שאמורה להיות בסוף יולי.

    השמירה אושרה לי וקיבלתי מכתב מביטוח לאומי המפרט מה חישוב השכר שמגיע לי, ובחישוב רשמו את החודשים בהם התחשבו לצורך החישוב: 09/10,10/10,11/10 ולא כמו שחשבתי שיחשבו את ה-3 חודשים האחרונים. כיוון שלמעשה במשכורת של חודש 12/10 קיבלתי בונוס המכפיל לי את המשכורת זה די שינה לי את הממוצע לרעה.

    שאלותי הם:

    1. האם זה בסדר שהם הלכו חצי שנה אחורה ושם חישבו 3 חודשים ולא את ה-3 חודשים האחרונים או שזה לא תקין ?

    2. לצורך העיניין אם היו מחשבים את המשכורת של דצמבר (המשכורת של הבונוס) האם הבונוס היה נכלל בחישוב הממוצע?

    3. האם מגיע לי מתנה לחג פסח כמו כלל העובדים למרות שאני בשמירה? (המתנה בד"כ מגולמת במשכורת ולא בתלושים ובעצם אין לי משכורת מהמעביד)

    4. בחודשים יולי ואוגוסט אני בע"ה כבר אמורה להיות בחופשת הלידה, מה קורה בעצם לגבי הבראה? מי אמור לשלם לי את זה המעביד או ביטוח לאומי?

    תודה, וסליחה מראש על כמות השאלות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמירת הריון מס' שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה

    מירי
    11/04/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו