מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לד״ר מרוםיוסי26/11/2012
איך אפשר להגיע אליך ליעוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - כאבים מנהלי חיים.אלון טרומן26/11/2012
שלום רב.
אני גבר בן 43.
לפני כ 12 שנה נפלתי במסגרת עבודתי מגובה של כ 6 מטר. עקב הנפילה נשברה לי עצם העקב וכתוצאה מכך נותחתי והוברגו לי ברגים שלמעשה מקבעים את כף רגל ימין וכתוצאה מהניתוח אין לי כל תנועה לטראלית בכף הרגל. ( ניקבעו לי 20% נכות לצמיתות מהביטוח הלאומי). לאחר כ 3 שנים מהניתוח החל להופיע כאב גב תחתון שהלך וגבר עם השנים עד שהגיע למצב של כאבים בלתי ניסבלים והגרוע מכל הוא שכבר 7 שנים אין לי לילות. הכוונה בכך היא שמזה 7 שנים רצופות אני מתעורר מדי לילה ולילה כמה פעמים עקב כאבים מחרידים. התסכול הוא עצום. אני ממש בוכה בלילות. העייפות מנהלת את סדר היום שלי. הכאב נוכח אצלי 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה. יש לציין שהכאב הינו רק בגב התחתון בקטע מאד קטן משני עברי עמוד השידרה. רכשתי מזרון טוב והאמת היא שאני לא יודע אם הוא מועיל אך הוא בטח לא מזיק. אני הולך לחוג פלדנקרייז באופן קבוע כבר 5 שנים ואכן זה עוזר אך במעט. לא רוצה לשמוע על טיפולים נוספים שרק יטפלו בסימפטום. לעומת זאת אינני פוסל אפשרות של זריקות ישירות לימי שישי ושבת שלפחות בסופי השבוע אוכל לישון נורמלי. אני חייב מזור לכאב המחריד. הדמיית M.R.I לא הדגימה שום ממצא למעט היצרות מסויימת בתעלת השידרה. אנא אנא אנא עיזרו לי להציל את חיי. אני רוצה שמישהו יקח ממני את הכאב הזה. הייתי נותן הכל בשביל לישון 5 שעות רצוף בלי להתעורר לכאב המתסכל הזה. תודה מראש, אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים מנהלי חיים. - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/11/2012אלון שלום,
היות והפורום עוסק בניתוחי עמו"ש, ואין כל ממצא בבדיקת MRI, הרי שאין לנו מה להציע.
נסה במרפאות הכאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ עיצבי שורשי בצווארהדס26/11/2012
האם ישנה דרך להוריד את הלחץ בצוואר גם ללא ניתוח? ישנה חולשה ניכרת ביד וכאבים בגפיים -גם ברגליים, אך האם זה יכול לחלוף בעזרת טיפול מסויים? ואם לא עושים ניתוח האם יכולה להיות החמרה במצב?
לחדד את שאלתי- באיזה מצב יומלץ ניתוח ללא ספק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ עיצבי שורשי בצוואר - תגובה
ד''ר גד ולן26/11/2012אם יש חולשה ניכרת בידיים וברגליים זו סיבה טובה להמליץ על ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב תחתון כבר שניםלינוי26/11/2012
שלום,
בת 20 מגיל 15 עבדתי במלצרות ובעצם מאז אני זוכרת שהתחילו לי כאבי גב ברמה שאיני מצליחה להירדם בלילה בלי משכי כאבים...זה חלף ..נבדקתי גם בזמנו אצל אורטופד שאמר שיש לי עקמת קלה ושלח לפיזותרפיה
כשהתגייסתי למשטרה עשיתי קורס ובתוכו הייתי צריכה לעבור מבחן כושר שבשבילו התאמנתי אמון, לאחר המבחן פרצו לי כאבים עזים בגב התחתון, הרופא המשטרתי(רופא כללי) איבחן דלקת בגב תחתון נתן לי איבופן פעמיים ביום וקיבלתי גם המון זריקות וולטרן.הכאבים נפסקו לזמן מה וחזרו שוב לאחר חודשיים, שוב הלכתי לרופא ואמר שלדעתו בגלל שיש לי קילוגרמים עודפים, שוב איבופן ושוב זריקות וולטרן.היום אני 25 קילו פחות, ועדיין יש לי כאבי גב תחתון בצד ימין שהורגים אותייי וזה מגיע לרמה שאני לא מצליחה לישון וכל הזמן משנה תנוחות...אז עודף משקל זה לא, איבופן הוכח שלא ממש עוזר, לעומת זאת זריקות וולטרן בטוסיק כן..אבל כמה אני כבר יכולה לקבל זריקות וולטרן...
מה עושים ? אני עוד 40 יום משתחררת משירותי הצבאי ובאמת מחכה ללכת לקופ"ח לרופא מומחה וכל הזמן דוחה את הכאב ע"י הליכה ולקבלת זריקה ומשכי כאבים...אבל כמה אפשר כבר לדחות..אני באמת מפחדת שאין לי משהו רציני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב תחתון כבר שנים - תגובה
ד''ר גד ולן26/11/2012כפי שאת אמרת השחרור קרוב, ומיד לאחר מכן פני לבדיקת מנתח ע"ש במקום מגורייך כדי לעבור בירור מתאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחוןאבי26/11/2012
היי. אני איש קבע בצה"ל במהלך חודש מאי השנה , נסעתי לאחור עם מלגזה וכשהסתובבתי לאחור ניתפס לי כל הצד השמאלי. לאורך החודשים ועד היום ביצעתי מספר רב של בדיקות: בצילום הסיטי הראשון עמ"ש צווארי- נמצא בלט דיסק מרכזי אחורי בחוליות c3' c4. בצילום האחרון סיטי ע"ש מותני נמצא כי: l3-l4- בלט דיסק כללי משיק לקאודה. l4-l5- היפרטרופיה במפרקים הפצטליים אשר גורמת להיצרות הפורמינות. ובלט דיסק אחורי מרכזי עם לחץ קל על הקאודה ועל השורש הניקבי משמאל. מפרקי ה- sij - שמורים. מוקד לוצנטי קטן 6 מ"מ באספקט אחורי של עצם הכסל מימין בסמוך ל- sij- אוסטאופניה ממוקמת? אחר? לקורלציה עם מיפוי עצמות. בוצע בדיקת מיפוי עצמות - תקין בדיקת- MRI- c3-c4- היצרות קלה של הפורמינה מימין. c4-c5- בספק היצרות קלה משמאל. c5-c6- מודגמת התבלטות גרמית פורמינלית משמאל, יתכן וגורמת להיצרות משמעותית של הפרמינה. c6-c7- יתכן היצרות של הפורמינה משמאל. אין עדות לבלט דיסק משמעותי. בבדיקת ה- EMG האחרונה השבוע להלן התוצאות: > interpretation and conclusions: normal motor and sensory ncs of the li. leg and rt. arm nerves examined . normal f-wave latency. needle emg did not show spontaneous activity with mild nonactive neurogenic pattern of the selected muscles exmined. no evidence of spontaneous activity in cervical paraspinal m. > conclusions: no evidence of polyneuropathy. signs of mild chronic lumbar radiculopathy l4-l5 lt ' cervical radiculopathy c3-c4 ' c5-c6 rt. > רציתי לדעת , מה אומרים כל הבדיקות שביצעתי? מה הבעיה ואופן טיפולה וזמן ההחלמה? והאם במקרה זה ניתן לתבוע את משרד הביטחון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחון - תגובה
ד``ר ליאור מרום26/11/2012אבי שלום,
לו היית קורא את הודעתנו בראש הפורום, היו נחסכים לך מילים רבות...
את משרד הבטחון אפשר לנסות לתבוע תמיד..... השאלה האם התביעה מוצדקת....
וזאת יפסקו המומחים שיבדקו אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בתחום ניורולוגיהבן26/11/2012
לרופאי הפורום שלום רב,
יש לי פגיעה בחוט השדרה עקב תאונת דרכים, רציתי לדעת האם יש אפשרות
כירורגית "להרוג" את העצבים באיזור הפגיעה כדי שלא אחוש יותר כאב?
גם ככה יש לי אובדן תחושה כמעט מלא באיזורים הקשורים לעצבים אלה, אז
לא מפריע לי לאבד תחושה לגמרי שם, רק להפסיק להרגיש כאב.
עברתי כבר את כל הטיפולים האפשריים ללא תוצאות, להיפך המצב רק
מחמיר.
בתודה מראש,
בן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בתחום ניורולוגיה - תגובה
ד''ר גד ולן26/11/2012קיימים טיפולים לדיכוי עצבי התחושה בצורה כזו או אחרת ואני מציע לך לפנות למראפת כאב בבי"ח באיזור מגוריך כדי לבדוק אפשרויות אלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
בן26/11/2012תודה רבה על התשובה, אני צטופל במח' כאב, כרגע ע"י אלקטרודות אך בינתיים ללא הצלחה.
בברכה,
בן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד״ר גד ולןיוסי25/11/2012
שלחתי לכם פיענוח mri אמרתם שאין צורך בניתוח מיוחד ד״ר מרום אז מה הטיפול הנדרש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד״ר גד ולן - תגובה
ד``ר ליאור מרום25/11/2012יוסי שלום,
היות והפורום עוסק בניתוחי עמו"ש , ואין צורך בניתוח ,הרי שאין צורך בניתוח....
פנה ליעוץ פורמלי עם מנתח עמוד שדרה להמשך טיפול- הפורום לא מחליף יעוץ !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גב תפוס עקב התעטשותעדי25/11/2012
ד"ר שלום,
לפני כ-6 שבועות נתפס לי הגב התחתון בזמן התעטשות חזקה עקב התקררות.
אין לי אבחון מדוייק משום שהומלץ לי להמתין עם צילומים וכדומה.
עד עתה מצבי הולך ומשתפר.
שאלתי נוגעת לנסיבות בהן זה קרה לי- אני מאד פוחדת מאז להתעטש...האם זה מוצדק? האם האירוע עלול לחזור על עצמו עם ההתעטשות הבאה...?
ומה מומלץ מבחינת האבחון?
אני רוצה לציין כי אני בת 50 . לפני כן סבלתי מרגישות מסוימת בגב תחתון ימני אבל אירוע כזה טרם קרה לי.
תודה מראש
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גב תפוס עקב התעטשות - תגובה
ד``ר ליאור מרום25/11/2012עדי שלום, עוד לא נוצר הפורום לאבחון ופתרון מרחוק, מצטער....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגב תפוס עקב התעטשות
עדי25/11/2012תודה ד"ר, אבל האם אתה יכול בבקשה להתייחס רק לשאלת ההתעטשות?
אני ממש בלחץ מזה.
תודה!
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכונים בניתוח שלישידני25/11/2012
שלום,
עברתי 2 ניתוחי גב לפריצת דיסק בגובה L 4-5 (דיסקטומי) לפני כעשר שנים. לאחר כל ניתוח היה חודש ללא כאבים, ומאז 10 שנים של כאב כרוני ברגל. האם הניתוח האנדוסקופי שמבוצע באיכילוב יכול לפתור את הבעיה ? האם יש בו סיכון שאותו דיסק, או דיסק אחר יפרוץ ? ב MRI יש לחץ על עצב שמקורו בפריצה חדשה או רקמת גרעון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכונים בניתוח שלישי - תגובה
ד``ר ליאור מרום25/11/2012מה זה הניתוח האנדוסקופי באיכילוב ? בכדי לקבל תשובה לשאלתך תסדקק לבדיקה מפורטת בלווית mri עדכני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסק - חולשה וחסר נוירולוגיר"א25/11/2012
שלום רב,
ברצוני לדעת במקרה של פריצ\ות דיסק איך נמדדת חולשה? מה הפרמטרים? מה אני אמור להרגיש כשיש חולשה ואיך זה בא לידי ביטוי?
איך מודדים ירידה בנפח השרירים?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק - חולשה וחסר נוירולוגי - תגובה
ד``ר ליאור מרום25/11/2012שלםוםחולשה נמדדת בהערכה על ידי מנתח עמו "ש מיומן. דלדול שרירים נמדדע"י היקפים של השרירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב צוואר וכתפייםנדב23/11/2012
עברתי ניתוח לקיבוע חוליות הצוואר לפני כמה שנים.
מזה מספר חודשים סובל מכאב בצוואר ובכתפיים חזקים מאוד.
יש חולשה בצד השמאלי של הזרוע והתחושה כאילו מסע כבד מונח על כתפיי
עשיתי בדיקות סי טי ו-אי אם ג'י ולא נמצא גורם לכאב.
תרופות מכל הסוגים ופיזיותרפיה ודיקור לא הועילו.
אדם שעבר קיבוע, האם בדיקת MRI מסוכנת - כי עליי לעבור אותה בהרדמה ?
האם יש אופציה להתערבות כירוגית נוספת ?
איכות החיים שלי עם הכאב בלתי נסבל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב צוואר וכתפיים - תגובה
ד''ר גד ולן25/11/2012האם בוצע MRI ? כי זו הבדיקה שצריך לעשות ולא CT או מיפוי עצם שהם חסרי כל ערך אבחנתי במקרה זה.
אחרי ה-MRI כדאיי שתתיעץ עם המנתח שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה לאחר ניתוחתמי22/11/2012
שלום רב,
לפני 4 שבועות עברתי ניתוח פריצת דיסק l5-s1.
הניתוח עבר בהצלחה והכאבים הקודמים חלפו.
לאחרונה חזרתי לבצע עבודות בית כגון בישול, קניות וכו'.
לאחר זמן קצר, כמחצית השעה, אני מרגישה כאבים בחוליות הגב העליון, מעין תחושה שהגב לא מחזיק אותי. במצב זה אני חייבת לשכב לנוח.
האם זה צפוי לאחר ניתוח זה? כמה זמן לוקח לגוף, בממוצע, לחזור לתפקוד רגיל?
יש לציין כי לפני הניתוח שהיתי בבית כ- 5חודשים, וכן- אני בת 62
תודה מראש על התשובה,
מי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה לאחר ניתוח - תגובה
ד''ר גד ולן25/11/2012התלונה שלך די צפויה ונובעת מירידה בכושר הגופני הכללי עקב המנוחה הממושכת טרם הניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה קצרה נוספת
תמי25/11/2012שלום רב,
תודה על התשובה.
אם כך איך מחזירים את הגוף לכושר?
נחיית הרופא המנתח היתה לא לעשות פיזיותרפיה
בשלב הזה. האם הליכה תספיק? מה עוד אפשר לעשות?
שוב,תודה מראש!
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיקה בעצמות בגב תחתוןיעקב21/11/2012
שלום רב. אבא שלי בן 69 סובל מכאבים עזים בגב התחתון .בשבועים האחרונים הוא לקח כדורים להרגעה ובמקביל כדור נגד דלקת וזאת לאחר שראה כירורג. לאחר 10 ימים לא עזר שום דבר כרגע הוא הופנה לסיטי ובמקביל קיבל זריקת וולטרן. יש לציין שאבי מרבה בהליכות ברגל כשעות לערך כרגע קשה לו ללכת ולעמוד,המצב הכי נוח הוא בישיבה כבר מעל שבועיים ובנוסף העצבעות בכף הרגל רדומות וחלק מהשוק האחורי ברגל ימין אבקש את עזרתכם הדחופה ודעתכם בנושא. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיקה בעצמות בגב תחתון - תגובה
ד``ר ליאור מרום22/11/2012
יעקב שלום,פנה ליעוץ עם מנתח עמו"ש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח בעמוד השדרהעפרה21/11/2012
בן זוגי צריך לעבור ניתוח בעמוד השדרה להסרת ממונגיומה. היינו רוצים לברר פרטים על הניתוח: סיכויים, סיכונים, מגבלויות, זמן החלמה ועוד. נשמח מאוד אם יש אפשרות לייעוץ טלפוני. אנו מאוד חוששים ומאוד מבולבלים. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בעמוד השדרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום21/11/2012עפרה שלום,
אין שום אפשרות ליעוץ טלפוני, כך נוהגים ברפואה נכונה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקביעת תור
עפרה21/11/2012אפשר לקבוע תור אצלך לייעוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גבאולי21/11/2012
מה זה אומר!
סיגנל מעט מופחת בדיסקים הבינחולייתיים בקטע הצווארי בתחום C2-C6
,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש משהו שיוכל לעזור?
אולי02/12/2012יש משהו שיוכל לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש משהו שיוכל לעזור? - תגובה
ד``ר ליאור מרום02/12/2012אומר דבר ללא הקשר רליניזה לא אומר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לדעת בבקשה מה זה אומר התוצאה?
אולי02/12/2012אפשר לדעת בבקשה מה זה אומר התוצאה הזו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב גב - תגובה
ד''ר גד ולן06/12/2012שתכולת המים בדיסקים האלה נמוכה, זה בד״כ עדות להזדקנות עמוד השדה.
לפעמים זה מופיע במקביל לכאבי הצוואר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)