מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים 3 חודשים לאחר ניתוח בקעתומר20/07/2011
שלום.
לפני כמעט שלושה חודשים עברתי ניתוח תיקון בקע בשיטה הפתוחה עם רשת מצד ימין. ההתאוששות שלאחר הניתוח לוותה בכאבים חזקים מאוד בימים הראשונים שהלכו ופחתו בהדרגה. אציין כי לכל אורך התקופה המקום נפוח, מרגיש כרדום וקצת כואב. כל הביקורות היו תקינות. בבדיקת ביקורת לפני שבוע וחצי המנתח אמר שהכל תקין ושאני יכול לחזור לפעילות ספורטיבית מלאה. אציין כי נמנעתי מכל פעילות ספורטיבית לכל אורך תקופת ההחלמה (אמרו לי להמנע ממאמץ 3 חודשים), מלבד הליכות בקצב בינוני ולמרחקים בינונים בלבד. לאחר הביקורת התחלתי בריצות פעמיים בשבוע, בקצב בינוני למרחק של עד שני קילומטר, ובנוסף חזרתי להרים משאות של כ- 5-8 קילו, באופן שיגרת (הרמת חפצים, קניות וכו') דבר שהקפדתי להמנע ממנו עד עכשיו. לפני מספר ימים, לאחר ריצה, חזרו כאבים באיזור הניתוח (בצלקת ובמפשעה), שמאוד מזכירים לי את הכאבים שלפני הניתוח: כאב חד ומציק באיזור המפשעה ומעליה בעת הרמת הרגל או קיפולה, בפישוק ובפעולות חדות, ובנוסף עיקצוצים וכאב באיזור הצלקת. כל האיזור כאוב ורגיש ונראה לי שהאיזור קצת נפוח. אני לא חושב שעשיתי משהו יוצא דופן מבחינת מאמץ. האם לאור התיאור שלי יש לי סיבה לדאגה, או שזה פשוט בגלל החזרה לפעילות? מה אתה ממליץ לי לעשות? האם כדאי להמשיך בפעילות ספורטיבית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים 3 חודשים לאחר ניתוח בקע - תגובה
ד``ר רפאל אלון20/07/2011לתומר שלום,
כאבים באזור נתוח לתקון בקע מפשעתי הם שכיחים יחסית. ברב המקרים מדובר על לחץ של הצלקת או הרשת או תפר על עצב תחושתי באיזור. לכן הכאב גובר כאשר מבצעים פעילות גופנית. לרוב הכאב חולף עם הזמן. אם הכאב יתמיד עליך לפנות לבדיקה אצל המנתח וגם אצל מומחה לטיפול בכאב.
ד"ר אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

