חשד לבקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד לבקע
    מאי
    31/01/2012

    להל ממצאי סריקה טומוגרפית ממוחשבת של הבט והאג במנח אקסיאלי:

    הבדיקה בוצעה ללא הזרקת חומר ניגוד תו ורידי .
    בסיסי הריאות נקיי' .
    איזור המעבר חזה/בט כולל הסרעפת, הפלוירה והסינוסי' הקוסטופרניי' ללא סטיות .

    הכבד הודג' במימדי' וצפיפות תקיני' .
    דרכי המרה התו כבדיות אינ מורחבות .
    הטחול במימדי' תקיני', ללא פגמי מילוי בתוכו .
    הלבלב על מרכיביו הודג' במימדי' תקיני' .

    בלוטות יותרת הכליה הודגמו במימדי' תקיני' .
    הכליות במנח וגודל תקיני', ללא עדות להידרונפרוזיס וללא אבני' .

    כלי הד' הגדולי' כולל האאורטה הודגמו תקיני' .
    הצליאקה וכ עורק ווריד המזנטריקה הודגמו תקיני' .

    בחלל הרטרופריטונאלי אי עדות להגדלת בלוטות לימפה פראאאורטליות .
    בסריקת האג אי עדות להגדלת בלוטות איליאקליות או מפשעתיות .

    אי עדות לבקעי' בדופ הבט .
    שלפוחית השת בעלת גבולות סדירי', ללא אבני' .
    הרח' והטפולות בגדר התקי .

    בחלונות עצ': ללא ממצא מיוחד .

    בסיכו: ללא ממצא פתולוגי.


    תוצאות אלה אומרות שהכל תקין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לבקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לבקע - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    31/01/2012

    מאי שלום,
    הבדיקה, כפי שפרטת בפנייתך-תקינה. לא מסרת בת כמה את ולמה בוצעה בדיקת CT בטן.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לבקע

    מאי
    01/02/2012

    אני בת 15 , כבר שנה נמצאת במעקב בשל כאבי בטן ימנית תחתונה , עברתי את כל הבדיקות למחלות IBD והכל יצא תקין וגם בדיקה גנטית למחלת FMF , אך הכאבים עדיין חזקים כל הזמן ומתגברים אחריי מאמץ גופני , אוכל , או לפעמים סתם פתאום ככה .. לכן הרופאה חשבה מאוד שזה יכול להיות בקע בגלל התסמינים ושלחה אותי לבדיקת סיטי . מה דעתך ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לבקע - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    02/02/2012

    למאי,
    התסמינים אינם אופיניים לבקע, בטח לא אצל נערה בגילך. הייתי גם נמנע מבדיקת סי.טי. אצל נערה בגילך אלא אם מדובר בשאלה של "חיים ומוות" בשל כמות הקרינה הגבוהה של הבדיקה. ניתן במקרים מיוחדים לבצע בדיקת אולטרא-סאונד. בכל מקרה, צריך לחפש את סיבת הכאבים כדי לטפל בבעייתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו