בקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע
    שי
    21/03/2012

    שלום רב
    אני אחרי ניתוח בקע בצלקת עם רשת שכשל .
    הניתוח בוצע ע"י אחד הפרופסורים היותר ידועים בתחום.כולם ממליצים על רשת אצלי זה התפרק אחרי חודש. האם לא כדאי לתקן את התיקון ללא רשת. בשביל מה צריך רשת אם זה לא עוזר. עכשיו זה יותר מורכב לתיקון מה עושים?
    יש לציין שהניתוח הראשון היה תוספתן .שמעתי שיש ניתוח עם הלחמה בלייזר בצלקת וההחלמה יותר קלה . הניתוח הראשון בוצע בשיטה הפתוחה ואני לא מעוניין בזעיר פולשני
    תודה רבה שי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    21/03/2012

    שאלה מורכבת.
    קודם כל, שמישהו פרופסור - אומר שהוא כתב מאמרים לאו דווקא מעיד על יכולות כירורגיות. באשר להלחמה - תצטרך לשאול את מי שאמר לך - למיטב ידיעתי, אין דבר כזה.
    באשר לניתוח שעברת - תקון חתך אפנדיקס שכשל - קשה במיוחד כיוון שאין מקום טוב בחלק התחתון לקבע את הרשת, גם בפתוח וגם בלפרוסקופיה.
    באשר לרשת, אם היו עושים תיקון ללא רשת והיה כושל, היית שואל ובצדק, למה לא שמו רשת, כי הרי זה הסטנדרט כיום והוא חובק בחובו סיכויי הצלחה גבוהים יותר. בכל מקרה - אין מאה אחוז, בטח שלא ברפואה.
    ד"א - מה ה-BMI שלך? ככל שהוא גבוה יותר - סיכויי ההצלחה נמוכים יותר.
    אם השבר אכן מפריע לך תזדקק לתיקון חוזר, אבל לא כרגע, צריך מספיק זמן לעבור כדי שתהיה הצטלקות נאותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו