שאלה בעניין הרניה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בעניין הרניה
    משה
    07/06/2012

    יש לי בקע מפשעתי גדול בימין מעי יורד אל תוך שק האשכים עשיתי אולטרה סואנד ואמרו שלא רואים בקע בצד שמאל אלא רק בימין הבעיה היא שהתחילו להיות לי כאבים בצד שמאל אפילו יותר חזקים מצד ימין האם זה השפעה של הבקע הגדול בימין או בעיה אחרת ועלי לדבר עם המנתח עכשיו לפני תאריך הניתוח?
    האם יש למנתח אפשרות להכניס מצלמה ולראות גם את המפשעה השנייה?
    האם אחרי הניתוח יש כאבים חזקים מאוד או סביר גם מהחתך וגם מהמעיים?
    אם יש בקע בימין ומתקנים אוצו יכול להיות לחץ בבטן וכתוצאה יהיה בקע גם בשמאל או שאין קשר בין הצדדים?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בעניין הרניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בעניין הרניה - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    08/06/2012

    משה שלום,
    קשה לענות בצורה מדויקת מבלי לבדוק אותך. רצוי להבדק שוב אצל המנתח לפני הניתוח. אם הניתוח מבוצע בשיטה לפרוסקופית ניתן לבדוק את המפשעה השניה בזמן הניתוח. בשיטה פתוחה לא ניתן לבדוק. הכאב נגרם מהחתך הניתוחי והוא מטופל ע"י משככי כאבים. עליה בלחץ תוך בטני שתביא להיווצרות בקע בצד השני היא נדירה ואינה חלק מהשיקולים במקרה כמו שלך.
    ד"ר אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו