מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהערן29/06/2012
עברתי ניתוח בקע לפני מספר ימים הבקע היה יורד לתוך שק האשכים שהייתי נוגע עם היד הייתי מרגיש לולאת מעיים צינור כזה עבה אני אחרי הניתוח שהשתחררתי מהבית חולים המנתח בדק אותי והאשכים התנפחו יותר נכון רק בצד של הניתוח התנפח לגודל של ביצה תרנגולת קטנה צד ימין זה לא האשך עצמו אלא מרגישים מים או שזה דם מן הסתם מה שיותר מפחיד אותי שאני עדיין מרגיש צינור מעיים בתוך האשך ואמרתי לו אני מרגיש צינור הוא אומר לי מה פתאום אתה מדמיין הכל בסדר מחייך לי ואומר זה יעבור לא יעזור בית דין אני בבית אני נוגע ואני מרגיש צינור מעיים התקשרתי עליו הוא אומר לי אל תדאג שתבוא להוריד את הסיכות אני יבדוק אותך עכשיו תחלאס אני מרגיש צינור מה שאומר שהניתוח לא הצליח ואכלתי בוקס לפנים והכאבים פחד יותר גרוע מלפני הניתוח אני רק חושב על ניתוח חוזר אני מת מפחד עד שעברתי את השלב הזה....
***לי נראה שהוא חתך את המעיים ככה כתוב גם בטופס שחרור כריתת מעי ואז שם רשת והשאיר את החתיכה בתעלה הוא לא חשב שהיא תצא מחוץ למפשעה לתעלת האשכים כנראה הוא לא רצה להשאיר את התעלה פתוחה לכן אני עדיין מרגיש צינור...או שאני מדבר שטוית ואסור לעשות דבר כזה....
אחלה פורום נהנה לקרוא כאן כל מילה מקצוענים אתם חבל שלא פניתי אליכם לפני זה ד''ר דוד נויפלד ישר כח ותודה מראש אשמח לתשובה מפורטת....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רפאל אלון29/06/2012לעמיאל הדואג,
נפיחות באזור הניתוח ובשק האשכים בצד המנותח הן תופעות שיכולות להיות לאחר נתוח תיקון בקע. היא יכולה להגרם כתגובה לניתוח עצמו, לרשת או המצטברות
ח ו ל פ ת של נוזל או דם. אין דבר כזה כמו שאתה מתאר בפנייתך. מה שאתה מרגיש זו היא תופעה ידועה וזמנית.
המשך החלמה מהירה
ד"ר אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
ערן29/06/2012*אין לא יעזור אני מרגיש צינור מעיים....והכל נפוח וכאבים פחד
*נגיד ואני מדמיין ויש צינור זה אומר שהבקע חזר והניתוח לא הצליח נכון?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך - תגובה
ד``ר רפאל אלון30/06/2012אתה כנראה מרגיש נפיחות באזור ומדמיין שזהו קטע מעי. בד"כ , גם אם יש חזרה של הבקע, היא אינה מיידית. אני סבור שעליך להרגע ולחזור לבדיקה אצל המנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

