שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ערן
    29/06/2012

    עברתי ניתוח בקע לפני מספר ימים הבקע היה יורד לתוך שק האשכים שהייתי נוגע עם היד הייתי מרגיש לולאת מעיים צינור כזה עבה אני אחרי הניתוח שהשתחררתי מהבית חולים המנתח בדק אותי והאשכים התנפחו יותר נכון רק בצד של הניתוח התנפח לגודל של ביצה תרנגולת קטנה צד ימין זה לא האשך עצמו אלא מרגישים מים או שזה דם מן הסתם מה שיותר מפחיד אותי שאני עדיין מרגיש צינור מעיים בתוך האשך ואמרתי לו אני מרגיש צינור הוא אומר לי מה פתאום אתה מדמיין הכל בסדר מחייך לי ואומר זה יעבור לא יעזור בית דין אני בבית אני נוגע ואני מרגיש צינור מעיים התקשרתי עליו הוא אומר לי אל תדאג שתבוא להוריד את הסיכות אני יבדוק אותך עכשיו תחלאס אני מרגיש צינור מה שאומר שהניתוח לא הצליח ואכלתי בוקס לפנים והכאבים פחד יותר גרוע מלפני הניתוח אני רק חושב על ניתוח חוזר אני מת מפחד עד שעברתי את השלב הזה....
    ***לי נראה שהוא חתך את המעיים ככה כתוב גם בטופס שחרור כריתת מעי ואז שם רשת והשאיר את החתיכה בתעלה הוא לא חשב שהיא תצא מחוץ למפשעה לתעלת האשכים כנראה הוא לא רצה להשאיר את התעלה פתוחה לכן אני עדיין מרגיש צינור...או שאני מדבר שטוית ואסור לעשות דבר כזה....
    אחלה פורום נהנה לקרוא כאן כל מילה מקצוענים אתם חבל שלא פניתי אליכם לפני זה ד''ר דוד נויפלד ישר כח ותודה מראש אשמח לתשובה מפורטת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    29/06/2012

    לעמיאל הדואג,
    נפיחות באזור הניתוח ובשק האשכים בצד המנותח הן תופעות שיכולות להיות לאחר נתוח תיקון בקע. היא יכולה להגרם כתגובה לניתוח עצמו, לרשת או המצטברות
    ח ו ל פ ת של נוזל או דם. אין דבר כזה כמו שאתה מתאר בפנייתך. מה שאתה מרגיש זו היא תופעה ידועה וזמנית.
    המשך החלמה מהירה
    ד"ר אלון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך

    ערן
    29/06/2012

    *אין לא יעזור אני מרגיש צינור מעיים....והכל נפוח וכאבים פחד
    *נגיד ואני מדמיין ויש צינור זה אומר שהבקע חזר והניתוח לא הצליח נכון?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתשובתך - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    30/06/2012

    אתה כנראה מרגיש נפיחות באזור ומדמיין שזהו קטע מעי. בד"כ , גם אם יש חזרה של הבקע, היא אינה מיידית. אני סבור שעליך להרגע ולחזור לבדיקה אצל המנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו