שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ערן
    06/07/2012

    פניתי לכרוג נוסף כמו שהמלצת לי הראתי לו שיוצא צינור מהמפשעה אל האשך צינור עבה בעובי של אשך הוא אומר שזה בסדר יש שם כלי דם צינור זרע יש כאלה שזה מתנפח אצליהם אחרי הניתוח וזה ייקטן בעוד 10 חודשים

    הוא אמר עוד יש אנשים שזה דק אצליהם ויש אנשים שזה עבה אצליהם אמרתי לו שזה מוזר מאוד מה אני מיוחד יש לי אשך ''שלישי''?

    ולפני הניתוח הצינור הזה גם היה אבל יותר עבה ולכן חשבתי שמדובר בבקע והיו לי גם כאבים במפשעה הפנו אותי לאולטרה סואנד והתוצאות היו שאין בקע בשני הצדדים אבל הכרוג אמר שהוא מרגיש ידנית שיש בקע לכן עשיתי את הניתוח משהו מוזר מאוד.....

    אשמח לשמוע מה דעתך והאם אתה מכיר תופעה כזאת...

    ותודה רבה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    06/07/2012

    תופעה שאתה מתאר אינה מוכרת לי.
    בדרך כלל השגיאה בבדיקת האולטרא-סאונד היא שהיא מאבחנת בקע כאשר אין בקע ולא להיפך.. (כלומר מצב שיש בקע ובמיוחד בגודל שאתה מתאר והבדיקה אינה מדגימה אותו..) אולי יש לך וריקוצלה שזה מצב בו ישנה הרחבת כלי הדם הורידיים של האשך. ניתן לבצע בדיקת אולטרא-סאונד של האשכים הכוללת גם בדיקת דופלר של כלי הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו