מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהאשר29/07/2012
עברתי לפני חודש ניתוח בקע מפשעתי בימין בשיטה הרגילה עדיין יש נפיחות באשך ימין אך משתפר...עוד משהו מוזר ששמתי לב אליו זה שהעור של האשכים כל רגע מתנפח קצת ויורד מתנפח קצת ויורד רואים את זה ממש בעין כאילו העור נושם אף לא היה לי את זה למה זה קורה והאים זה תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד29/07/2012האמת שאין לי מושג על מה אתה מבדר. זה לא התנהגות נורמלית של העור. יותר מתקבל שמשהו קורה מתחת לעור - בתוך שק האשכים.
כדאי שתפנה למנתח שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנתח
אשר30/07/2012שלי גר רחוק והוא מעצבן אותי כל דבר הוא אומר לי יהיה בסדר יהיה בסדר זה כלום למי אני צריך לפנות לאורולוג או לכירוג לצורך חוות דעת שנייה?
הבעיה כמו שהזכרתי אשך ימין עדיין נפוח חודש לאחר הניתוח ויש שם כמו נשימה העור מתכווץ האשך עולה למעלה ואז יורד עוד פעם עולה יורד....אולי זה גם האשך עצמו מתנפח ויורד לא יודע.... ורואים את זה ממש בעין... עוד תופעה שתופס אותי גירוד חזק באשכים
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנתח - תגובה
ד''ר דוד נויפלד01/08/2012אשך שעולה ויורד איננו בעיה - זה המצב הטבעי. מתאבקי סומו מנצלים עובדה זאת ל"החביא" האשכים לפני קרב.
יש כל מיני תופעות אחרי ניתוח שיראו לך מוזרות ועם הזמן יחלפו. אבל אם אתה מודאג תבדק.
ותסביר לי בבקשה למה בחרת מנתח שאתה לא סובל שיחתוך אותך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אשר01/08/2012הייתי אתמול אצל אורולוג כמו שאתה אומר אשך עולה ויורד זה תקין הוא גם אמר ככה והאשך עדיין נפוח חודש אחרי הניתוח הוא אמר שנמתין 3 חודשים במידה ולא יהיה שינוי צריך לעשות בדיקות...
*עוד שאלה קטנה אחרי 3 חודשים אני יכול להרים כבד חופשי?
כי אני במכון כושר והפסקתי את המנוי ל-3 חודשים...
שאני אומר כבד זה גג 20 קילו ואני שוקל 80קילו ...
אמרו לי שלא כדאי לחזק שרירי בטן אז לא עושה שרירי בטן ...
מתח מותר לעשות הכוונה יש מוט תלוי ואני מחזיק בו ומעלה את הגוף למעלה או שזה יותר מידי מאמץ כי אני מרים את כל משקל הגוף
תודה רבה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר דוד נויפלד02/08/2012אחרי שלושה חודשים אפשר אבל להכנס לזה באופן הדרגתי.
כרגע לא הייתי עושה תרגילים - גם לא מתח - (צריך למתוח שרירי הבטן) על אחת כמה וכמה שהאשך נפוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נפיחות אחרי ניתוח בקע מפשעתי
בקע מפשעתי שתוקן לפני שנים מציק בהריון
נפיחות בטנית בפופיק - בלחיצה זה עולה למעלה
האם יש הגבלה בפעילות גופנית בשל בקע מפשעתי?
בקע מפשעתי אצל חולה סכרת - האם לנתח?
מכת אגרוף חזקה יכולה לגרום להיווצרות בקע בטני?
הסננה של שומן מזנטריאלי בבדיקת סי טי מה המשמעות?
צורך בניתוח תיקון בקע שאובחן בבדיקה מקרית
כאב לאחר יחסי מין - ולאחר ניתוח בקע חד צדדי
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

