בקע וקולונוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע וקולונוסקופיה
    לי
    22/09/2012

    לאבי בן ה- 67 בריא בד"כ אובחן "בקע מפשעתי גדול מצד ימין שאינו ניתן להחזרה", לפי מה שכתב האורולוג שבדק אותו לאחרונה. לציין כי אינו סובל מכאבים כלשהם, לדבריו השבר לא כואב לו... בנוסף בבדיקת דם סמוי בצואה בפעם הראשונה והיחידה שבצע בחייו התשובה יצאה חיובית, לציין שהוא סובל מעצירות של יציאה פעם בארבעה ימים. הגסרואנטרולוג המליץ על קולונוסקופיה אך כשהערנו לתשומת ליבו שיש לו שבר אז כתב שנדרש לעשות סיטי בטן בהקדם כדי לראות אם אין מעי גס בשק הבקע והשאלה שלי היא: מה כדאי לעשות עכשיו? קודם ניתוח שבר אם בכלל? (כי לא כואב לו), קודם קולונוסקופיה? האם חובה לעשות סיטי (התור בעוד חודשיים) ולהחשף לקרינה או שמספיק לעשות אולטרהסאונד? האם יש צורך ללכת גם לכירורג שיראה האם השבר בשכיבה כן ניתן להחזרה ואז לא צריך צילום? ולא ניתוח שבר אלא רק קולונוסקופיה? האם כדאי לחזור על בדיקת הדם סמוי? אודה לכם על תשובה מהירה ואמינה, מלאכתכם היא קודש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע וקולונוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע וקולונוסקופיה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    23/09/2012

    נהפוך הוא. לעתים קרובות שבר מפשעתי גדול מקשה על ביצוע הקולונוסקופיה.
    תלוי בלוח הזמנים.
    אם אפשר לצמצם הזמן, עדיף לתקן קודם.
    כדאי להתייעץ גם בקולונוסקופיסט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו